پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، گرچه به نظر می رسد روند شیوع ویروس کرونا در دنیا رو به افول است، اما هنوز تکلیف زمان از سرگیری مسابقات در کشورهای صاحب فوتبال مشخص نیست و از 200 کشور، فقط در چهار کشور مسابقات همچنان برگزار می شود.

چندی قبل الکساندر گلب مشهورترین بازیکن فوتبال این کشور در مصاحبه ای به شوخی عنوان کرد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می توانند برای ادامه دوران ورزشی شان به بلاروس سفر کنند، زیرا برنامه ریزی گذشته لیگ این کشور به قوت خود باقی است. برخی کارابران در شبکه های اجتماعی به شوخی به ستاره های دنیای فوتبال پیشنهاد داده اند در صورت ادامه این روند به بلاروس، ترکمنستان، تایوان یا نیکاراگوئه مهاجرت کنند.

در قاره پهناور آسیا تقریبا تمامی لیگ ها به حالت تعطیل درآمده اند و در این میان تنها کشورهای تایوان و ترکمستان در شرق و غرب این قاره به برگزاری مسابقات ادامه داده و به نظر می رسید شیوع ویروس کرونا در این دو کشور تاثیر چندانی در تصمیم گیری مسئولان فدراسیون این دو کشور نداشته و آنها همچنان مصرانه خواهان ادامه مسابقات فوتبال هستند. اما کشورهای صاحب فوتبال مانند کره جنوبی، زاپن، ایران، عربستان، قطر، چین و برخی دیگر اجازه برگزاری مسابقات فوتبال را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نداده اند.

اما در قاره اروپا نیز چنین شرایطی حاکم بوده و تنها این لیگ بلاروس است که برگزار می شود. البته در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال پیگیری مسابقات در کشورهای بزرگ مانند انگلیس و اسپانیا شنیده شده و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از چند هفته دیگه بازی ها در این کشورها پیگیری خواهد شد.

اما در آن سر دنیا و در قاره آمریکای مرکزی نیز در یک کشور کوچک به نام نیکاراگوئه مسابقان همچنان در حال پیگیری است و به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در این کشور نیز بی تاثیر بوده است.

qnpUcTuTMr72

 

01494007

 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: