پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، وضعیت فوتبال با گسترش ویروس کرونا نامشخص است. همه برنامه‌ها یکی پس از دیگری رها می‌شود و معلوم نیست این شرایط تا چه زمانی می‌خواهد ادامه پیدا کند. انگلیسی‌ها اما مصمم هستند ادامه رقابت‌ها را از سر بگیرند. تلاش مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس تا این لحظه به مشخص کردن دو تاریخ برای ادامه رقابت‌ها انجامیده است. اولین برنامه به ۱۲ ژوئن اختصاص دارد و دومی به تاریخ ۱۹ ژوئن موکول شده است. دو تاریخی که پنج‌شنبه بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیم نهایی را در مورد آن می‌گیرد.

فوتبال برای همه

در حال حاضر اوضاع کرونا در انگلیس سخت و دشوار است. مردم در خانه هستند و باید برای سرگرم شدن‌شان فکری کرد. تماشای تلویزیون به‌خصوص فوتبال می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن وقت مردم در خانه و تشویق به قطع زنجیره کرونا از این طریق باشد. ایده‌ای که ۲۰ باشگاه لیگ برتری در جلسه با مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس آن را مطرح کردند و حالا بوریس جانسون در حال بررسی آن است.

تماشای رایگان فوتبال با یوتیوب

فاز دوم سرگرم کردن مردم با تماشای فوتبال به در اختیار گذاشتن امکانات لازم برمی‌گردد. مردمی که به خاطر کرونا خانه‌نشین شدند و کار نمی‌کنند طبیعتاً برای‌شان مشکل است که پول حق‌پخش بازی‌ها را پرداخت کنند. بنابراین باید فکری به حال این مورد کرد. شنیده شده شرکت یوتیوب با هماهنگی اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است بعضی از بازی‌های لیگ برتر را به صورت آنلاین و رایگان پخش کند تا مردم به راحتی بتوانند مسابقه تیم مورد نظرشان را تماشا کنند. اتفاقی که به خودی خود می‌تواند با کمک به خانه نگه داشتن مردم و سرگرم کردن آنها، قدمی مثبت برای قطع زنجیره کرونا باشد. البته در کنار یوتیوب، شبکه‌های اسکای و بی‌تی‌اسپورت کماکان به شیوه رایج مسابقات را پخش می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: