پایگاه خبری خانه فوتبال:

امروز در بخش معرفی وب سایت خانه فوتبال برای شما کاربران عزیز به معرفی بهترین سایت جهت دانلود مداحی جدید به صورت تکی و گلچین می پردازیم پس با ما همراه باشید.دانلود مداحی های جدید 99

31 مردادماه 99 اولین روز محرم امسال فرا می رسد و ما پیشاپیش برای شما کاربران عزیز گلچینی از بهترین نوحه ها از مداحان معروف آماده کرده ایم. با مراجعه به وب سایت گیتار موزیک و بخش دانلود مداحی، آرشیو مداحان در دسترس شماست.

حاج محمود کریمی

محمود کریمی متولد 1347 در نظام آباد تهران، مداح است.

دانشجوی انصرانی مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی با 74 واحد است، پدرش مفقود الاثر و برادرش شهید است، نام دیگر حاج محمود، عباس می باشد

محمود کریمی از جمله بهترین و معروف ترین مداحان کشورمون می باشد که با نوحه های زیبا و سوزناکش به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است ما در وب سایت گیتار موزیک برای شما جدیدترین مداحی های او به همراه گلچین نوحه های او قرار داده ایم.

مداحی های حاج محمود کریمی

سید مجید بنی فاطمه

سید مجید بنی فاطمه متولد بهمن ۱۳۵۶ در تهران، مداح است. وی تا مقطع دیپلم تحصیل کرده ولی صدای بسیار زیبا و شخصیتی آرام دارد، با نوحه عمو عباس در دلها جا باز کرد و با بسیاری از سلبریتی های هنری و ورزشی ارتباط دارد.

مجید بنی فاطمه نیز از جمله مداحان معروف می باشد که برای شکا بهترین مداحی های او را آماده پخش و دانلود کرده ایم همچنین جدیدترین مداحی های محرم 99 نیز به محض انتشار قرار خواهد گرفت.

مداحی های سید مجید بنی فاطمه محرم 99

همچنین ما، در بخش مداحی رسانه گیتار موزیک آرشیو تمام مداحان معروف از جمله: حمید علیمی، جواد مقدم، حسین سیب سرخی، عبدالرضا هلالی، محمدرضا طاهری، میثم مطیعی و ... قرار داده ایم. در صورتی که مداحی مورد نظرتان در سایت یافت نشد از بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید تا در اسرع وقت درون سایت قرار گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: