پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جشن عروسی آن‌ها در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

عکس بهاره رهنما و دخترش 

به گزارش سایت خبر روز، بهاره رهنما در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی قدیمی از دخترش منتشر کرده است و دخترش را جان جهانش خطاب کرده است. 

زندگی نامه بهاره رهنما

 بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بهاره رهنما

او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون بود. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی از کودکی و دوران نوجوانی علاقه شدیدی به تئاتر و سینما داشت و به طور مرتب با پدرش جلال به تماشای تئاترهای مختلف می رفتند و سرانجام پس از گذشت چند سال و مهاجرت شان به تهران توانست به اوج شهرت برسد.

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم.

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: