پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبر روز، سارا و نیکا فرقانی اصل اخیرا لایوی در صفحه اینستاگرام خود داشته اند که در آن با قیافه ای نا متعارف ظاهر شدند.

دو بازیگر دوقلوی سریال پایتخت از فصل اول این مجموعه پربیننده در کنار بازیگران این سریال هنرنمایی کرده اند و بازی آن ها مورد توجه قرار گرفته است. این دو خواهر به همراه پدر و مادر خود مهاجرت کرده و در سوئد زندگی می کنند و زمان فیلمبرداری سریال پایتخت در تهران حضور می یافتند. در ادامه جزئیات بیشتر درباره این دو خواهر دوقلو یعنی زندگی سارا و نیکا فرقانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌ های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می گردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌ کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: