پایگاه خبری خانه فوتبال:

سریال های ویژه پاییز در نمایش خانگی رکورد جدیدی را ثبت کرده است که در این مقاله به معرفی این سریال ها می پردازیم. دانلود فیلم و سریال های جدید از قبیل قورباغه ، سیاوش، ملکه گدایان، آقازاده  و سریال جدید خوب بد جلف همگی با لینک مستقیم از زردفیلم قابل دانلود می باشد.

پاییز امسال و نهایتا اوایل زمستان انقلاب دیگری در نمایش خانگ اتفاق می افتد. طبق نظرسنجی ها و صحبت هایی که عوامل سریال قورباغه داده اند قرار است یک سریال فوق حرفه ای و زیبا را در نمایش خانگی اتفاق بیفتد. و جالب تر از آن این است که بازیگر محبوبی همچون نوید محمدزاده و هومن سیدی و رضا گلزار در سریال گیسو و قورباغه در یک زمان باهم قرار دارند و این بهترین دوره ی این شبکه است.

سریال قورباغه

قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و به عنوان بازیگر نیز در این سریال حضور دارد. از دیگر عجایب آن میتوان به حضور نوید محمدزاده در نمایش خانگی اشاره کرد. از آنجایی که تا به حال این بازیگر فیلم یا سریال بدی ندارد و در کارنامه درخشان خود تمامی آثار فاخر سینمای ایران جای دارد. سبک سریال باتوجه به تریلر هایی که منتشر شده بسیار مرموزانه و اکشن به نظر می رسد که هومن سیدی نقش مافیا را دارد و به شدت مورد توجه مردم قرار می گیرد. نکته جالبی که از این سریال برداشت می شود خاص بودن موضوع و لوکیشن و ترکیب بازیگران است، شاید اگر تریلر را ببینیم یاد فیلم های گنگستر آمریکایی بیفتیم که برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران شاهد همچین ژانری، ان هم در قالب سریال هستیم.

از بازیگران این مجموعه میتوان به نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

زمان پخش: 3 آذر

زمان پخش هر قسمت : هر هفته از زردفیلم

مدت زمان : 60 دقیقه

سال تولید : 1399

کارگردان: هومن سیدی

ژانر:  اکشن جنایی

دانلود سریال قورباغه

للل

سریال گیسو

گیسو یا همان عاشقانه 2 بهترین و محبوب ترین سریال نمایش خانگی است که کارگردانی آن توسط منوچهر هادی انجام شده است و به نظر اگر ژانری همانند عاشقانه داشته باشد به عنوان شاهکار دیگری از منوچهر هادی در نمایش خانگی ثبت می شود . با وجود اینکه این کارگردان محبوبیت خود را برای سریال دل از دست داد به علت طولانی کردن بی خودی سریال، این سریال میتواند گزینه ی مناسبی برای بارگرداندن اعتبار خود به عنوان رکورد زن گیشه بدست آورد.

در این سریال نیز بازیگران عاشقانه 1 نیز تکرار شدند. به جز پانته آ بهرام و مهناز افشار همگی بازیگران فصل اول هستند. که برای مهناز افشار، هانیه توسلی به عنوان جایگزین انتخاب شده است و پانته آ بهرام به دلیل مشکلاتی که سر سریال قبلیشان با کارگردان به وجود آمده بود حاضر به همکاری با این مجموعه نشد.

زمان پخش : زمستان 99

مدت زمان 60 دقیقه

کارگردان: منوچهر هادی

ژانر : عاشقانه کمدی

سال تولید : 1399

دانلود سریال گیسو

للل

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان به عنوان اثر جدید حسین سهیلی زاده  کارگردان مانکن است که قرار است بار دیگر رکورد ها را جا به جا کند. این سریال با بازی بی نظیر باران کوثری و فرزاد فرزین و یک ترکیب بازیگری متفاوت میتواند رکورد ها را در نمایش خانگی جا به جا کند. اگر چه زمان شروع خوبی ندارد و با وجود دو غول نمایش خانگی گیسو و قورباغه توان مبارزه برای بدست آوردن رکورد را ندارد. اما اگر آن دو سریال به هر دلیلی مورد توجه کاربران و مخاطبان قرار نگیرد ملکه گدایان بهترین سریال نمایش خانگی می شود.

سایر بازیگران این سریال عبارت است از : پانته آ بهرام، رویا نونهالی، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، باران کوثری و... سریال “ملکه گدایان” محصول نبراس پیکچرز است که رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان و ایرج محمدی مشاور پروژه این سریال هستند و برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می شود

سال تولید : 1399

ژانر: جنایی اجتماعی

زمان انتشار : اوایل زمستان

مدت زمان 60 دقیقه

دانلود سریال ملکه گدایان

للل

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: