پایگاه خبری خانه فوتبال:

 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تربت جام از کمک مالی ۱۰۰ میلیون تومانی  محسن چاوشی  خواننده پاپ کشور به آزادی زندانیان جرایم مالی در تربت جام خبر داد.

 

 

غلامرضا عرب گفت: با هدف آزادی زندانیان از زندان شهرستان تربت جام که به دلیل جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می برند، روز‌ گذشته از سوی  محسن چاوشی  خواننده پاپ کشور مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تربت جام برای آزادی پنج زندانی واریز شد.

وی افزود: همچنین در مراسم گلریزان که با مشارکت انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان برگزار شد، پنج نفر اززندانیان که به علت جرایم مالی درزندان این شهرستان به سر می بردند، آزاد شدند.​

1396121114034532413493724

محسن چاوشی 10 زندانی را آزاد کرد

عرب خاطرنشان کرد: در مجموع مقدمات آزادی ۱۰ نفر از زندانیانی که به جرم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی در زندان این شهرستان هستند، با مشارکت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور و انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان در حال انجام است.

مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۱۰ زندانی اهل تربت جام ظرف حدود یک ساعت توسط  محسن چاوشی  و با یاری هواداران این خواننده جمع‌آوری شد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: