پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان الساندرو باستونی، مدافع 20 ساله و ایتالیایی اینتر در ماه های اخیر توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و نمایش او به قدری خوب بوده که در بسیاری از بازی ها، آنتونیو کونته این مدافع جوان را به دیگو گودین باتجربه ترجیح داده است.

اما امروز نشریه آ.اس مدعی شد دو تیم لیورپول و منچسترسیتی قصد دارند در تابستان امسال برای خرید الساندرو باستونی وارد عمل شوند. اخبار حاکی از آن است دژان لوورن، مدافع باتجربه و کروات لیورپول در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و یورگن کلوپ از مدیران تیمش خواسته باستونی را به عنوان بازیکنی آینده دار برای جانشینی لوورن در تابستان پیش رو جذب کنند.

 

اما منچسترسیتی نیز در این فصل مشکلات زیادی را به دلیل مصدومیت های متوالی مدافعان میانی اش متحمل شده و پپ گواردیولا اولویت خود را خرید یک مدافع جدید در فصل تابستان قرار داده است. البته به جز الساندرو باستونی، میلان اشکرینار دیگر مدافع اینتر نیز مورد توجه سیتیزن ها قرار دارد. چندی قبل اخباری در مورد علاقه بارسلونا نیز به خرید الساندرو باستونی شنیده شده بود و با این حساب و ابراز تمایل تیم های بزرگ و متمول، کار اینتر برای حفظ این بازیکن خوش آتیه بسیار دشوار خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: