پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در واکنش به اینکه هنوز اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن به بانک مرکزی ارسال نشده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از ۲۱ مرداد اطلاعات متقاضیان را به بانک مرکزی بدهیم و با توجه به آنکه تمامی اطلاعات و بررسی‌ها در حال انجام است، بنابراین به زودی تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

محمودزاده اضافه کرد: بانک مرکزی به سامانه وزارت راه و شهرسازی متصل است و امیدواریم هرچه سریعتر پالایش اطلاعات متقاضیان انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اطلاعات نخستین گروه‌های اطلاعاتی به بانک ارسال شده است و هم اکنون ۱۹ بانک و موسسه اعتباری مسئولیت پرداخت این تسهیلات را برعهده دارند به طوری که ۲ موسسه اعتباری و ۱۷ بانک این تسهیلات را پرداخت خواهند کرد.

او بیان کرد: سهمیه هر بانک و هر فرد مشخص شده و با توجه به آنکه تمامی بانک‌ها و موسسات به سایت Tem.mrud.ir متصل هستند با استفاده از اطلاعات این سامانه می‌توانند اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

محمود زاده تصریح کرد: پالایش و آنالیز این اطلاعات کاملاً علمی و سیستماتیک است و میزان سهم هر شهر و فرد مشخص شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: سعی خواهیم کرد پرداخت تمامی تسهیلات را تا پایان مرداد و ابتدای شهریور ماه به مرحله اجرایی برسانیم.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی از عدم ارسال اطلاعات متقاضیان به بانک مرکزی گلایه کرده بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: