پایگاه خبری خانه فوتبال:

نتفلیکس در تویئتر خود اعلام کرد که فیلم Extraction / عملیات خروج به کارگردانی سام هارگریو و با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی و دیوید هاربور با پیش بینی نود میلیون ببیننده در چهار هفته رکورد بازدید یک فیلم را در نتفلیکس به زودی می‌شکند.

mOX74Fi4si2j
 نتفلیکس در تویئتر خود اعلام کرد که فیلم «Extraction / عملیات خروج» به کارگردانی سام هارگریو و با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی و دیوید هاربور با پیش بینی نود میلیون ببیننده در چهار هفته رکورد بازدید یک فیلم را در نتفلیکس به زودی می‌شکند.
بر طبق پیش بینی های نتفلیکس این فیلم که حدود یک هفته پیش نمایش آن آغاز شد، تا پایان هفته چهارم حدود 90 میلیون بازدید خواهد داشت که در حوزه فیلم های نمایش داده شده در VOD ها رکورد قابل توجهی است.
به نظر می‌رسد بخش مهمی از این بازدید به دوران قرنطینه و خانه نشینی مخاطبان مربوط است؛ چون فیلمی مثل «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی در 4 هفته اول اکران خود حدود 40 میلیون بازدید داشت.

Ca5ZTBBfEAIM
این آمار تنها آمار خود نتفلیکس است و بازدید نسخه های غیرقانونی که به صورت فایل دانلود می شود (که بخش اعظمی از مخاطب ایرانی به این شیوه فیلم را خواهد دید) در این پیش بینی لحاظ نمی‌شود.// ستاره ها


عکس لو رفته بهنوش طباطبایی با موهای بافته شده


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: