چرا تصویری از داخل k۱۳۲ منتشر نشد؟ / نکاتی درباره سدان جدید ایران خودرو

آشنایی فنی با خودروی جدید ایران خودرو (سدان k132)+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیر بازاریابی ایران خودرو اظهار کرد: . عکس‌برداری دقیق از این خودرو در نمونه‌های تولید شده در شهریور ماه صورت خواهد گرفت.
این روزها درباره سدان جدید ایران خودرو یعنی k۱۳۲ صحبت‌های زیادی می‌شود. فروش این خودرو در نسخه اتوماتیک و دنده‌ای نیز به صورت مشارکت در تولید صورت گرفته است. آنطور که گفته شده ۶۰ هزار نفر برای این خودرو تاکنون پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند. اخیرا نیز تصاویر و یک تیزر از این خودرو منتشر شد اما از داخل خودرو هنوز تصویری به صورت رسمی منتشر نشده است.
کیوان پناهی، مدیر بازاریابی ایران خودرو در این خصوص به خبرنگار گسترش ‌نیوز پاسخ داد: ما فروش‌های مشارکت تولید در مدت ۱۲ تا ۲۴ ماهه عرضه می‌کنیم. لازم به ذکر است که در شرایط فعلی ما در گام‌های تولید و صنعتی سازی این محصول هستیم و هنوز به شکل تولید صنعتی که خودرو در خط تولید شود این محصول عرضه نشده است. بنابراین نمونه‌های فعلی دست ساز هستند و معمولا همه خودروسازان وقتی می‌خواهند عکس آتلیه‌ای تهیه کنند باید خودرو به مرحله صنعتی سازی و تولید در خط برسد. در این حالت تصاویر بهترین کیفیت و شرایط را خواهد داشت. عکس‌برداری دقیق از این خودرو در نمونه‌های تولید شده در شهریور ماه صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه به بحث‌های ایمنی اشاره کرد و گفت: این خودرو قطعا تست ایمنی را انجام خواهد داد و حتما استانداردهای ۸۵ گانه را پاس خواهد کرد. ما نیز از استاندارد انکپ برخوردار خواهیم بود و آن را پاس می‌کنیم. اطمینان داریم این خودرو محصولی به روز و با استایل مناسب است همچنین حتما از آن استقبال خواهد داشت.
پناهی در خصوص بازاریابی و برندسازی k۱۳۲ اظهار کرد: در بحث بازاریابی مراحل برندسازی برای این خودرو را داریم. برندسازی در تمام دنیا گام‌هایی دارد و ما نیز این موارد را به صورت مرحله به مرحله انجام می‌دهیم. از تعیین نام و شعار محصول تا ماموریت‌های این خودرو را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که در خصوص این خودرو محصول یک سری نام‌ها بر اساس توفان فکری در گروه‌های تخصصی و کمیته نامگذاری به صورت کاندید در نظر گرفته‌ایم. این نام‌ها در مراحل نظرسنجی انتخاب می‌شوند. در خصوص این محصول با وسواس زیاد در حال پیش رفتن هستیم و می‌خواهیم برند آن موفق باشد.

مشخصات نسخه اتوماتیک

مدیر بازاریابی ایران خودرو در پاسخ به این سوال که نسخه اتوماتیک k۱۳۲ چه مشخصاتی دارد؟ به گسترش نیوز گفت: در حال حاضر پیشرانه این خودرو ec۵ است و گیربکس آن dae تحت لیسانس شرکت ژاپنی آیسین است. گیربکسی که روی این خودرو قرار می‌گیرد از نمونه‌های با کیفیت در خودروسازی‌های دنیا است. پیشرانه ec5 نیز هم از لحاظ قدرت و هم شتاب جزو به روزها است و نسبت به پیشرانه tu۵ عملکرد بهتری دارد. سعی می‌کنیم خودروی با کیفیتی را به مردم عرضه کنیم. لازم به ذکر است که این گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته تحت لیسانس ژاپن و تولید کشور چین است.

از کراس‌اوور ایران خودرو چه خبر؟

پناهی در پایان رابطه با کراس‌اوور ایران خودرو و زمان عرضه آن گفت: کراس‌اوور ایران خودرو هنوز در حال طراحی است و اطلاعات دقیقی نمی‌توانیم از آن منتشر کنیم. ما تلاش خواهیم کرد با توجه به سلایق مشتری و تقاضای بالا برای این سگمنت این نوع خودروها را نیز تولید کنیم. احتمال دارد که رونمایی از این خودرو با تاخیر چند ماهه صورت گیرد. همه تلاش ما این است که این خودرو بتواند پاسخگوی تقاضای بازار به خوبی داشته باشد.