حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با بیان اینکه خسارت بی‌تدبیری‌های مسئولین درباره برگزاری کنکور به مردم وارد می‌شود، گفت: روح و روان مردم در ماجرای کنکور به بازی گرفته شده است.

خسارت بی‌تدبیری‌های مسئولان درباره برگزاری کنکور به مردم وارد می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر زمان چندباره برگزاری زمان کنکور سراسری گفت: واقعاً این نحوه عملکرد جای تأسف دارد و مسئله اینجا است که آسیب همه این بی‌تدبیری‌ها متوجه مردم است و مردم از این بی‌تدبیری‌ها خسارت می‌بینند.

وی افزود: اینکه یک بار مسئولین می‌گویند زمان برگزاری کنکور به تعویق می‌افتد و مسئولین می‌گویند که امکان برگزاری کنکور در زمان مقرر وجود ندارد و باید به تعویق بیفتد و 48 ساعت بعد می‌گویند ما می‌توانیم کنکور را در زمان مقرر برگزار کنیم و نیازی به تعویق افتادن زمان برگزاری آن نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این نوع عملکرد مسئولین نشان می‌دهد که تدبیری پشت‌ این عملکردشان در مورد کنکور وجود ندارد و نه برنامه‌ریزی درستی انجام شده و این رفتارهای دوگانه جای نگرانی دارد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: مگر ظرف 24 ساعت چه اتفاق خاصی رخ داده که قبل از آن می‌گویند ما نمی‌توانیم کنکور را در زمان مقرر برگزار کنیم و بعد از آن می‌گویند امکان برگزاری کنکور سراسری را داریم.

وی افزود: مردم ما به اندازه کافی از نظر اقتصادی تحت فشار هستند و ماجرای کنکور هم روح و روان آنها را به بازی گرفته و این مسئله شرایط را برای مردم سخت‌تر می‌کند.