کد خبر : 426 / /
/

خبر فوری

مشاغلی که آسیب دیدن وام کرونا بگیرند/برای دریافت در این سایت ثبت نام کنید

بسته حمایتی ازمشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

مشاغلی که آسیب دیدن وام کرونا بگیرند/برای دریافت در این سایت ثبت نام کنید

 مهلت ثبت نام متقاضیان وام کرونا‌ اعلام شد.40 هزار میلیارد تومان وام کرونا‌ به کسب و کارها داده می‌شود.برای دریافت وام کرونا تا 15 اسفند فرصت دارید.در پرداخت وام کرونا کوتاهی نباید صورت بگیرد.آخرین خبرهای مربوط به وام کرونا را در سایت خبرآزاد بخوانید.

 بسته حمایتی از مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

اتاق اصناف تهران با ارسال نامه‌ای منضم به نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و پیوست نامه سرپرست مرکز و دبیر هیات عالی نظارت اعلام کرد: بنا بر اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، بر اساس مصوبه شماره دو، هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا «بسته حمایت از کسب و کار‌ها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا در سال ۱۴۰۰» شامل حمایت‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و … تمدید شد.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان و صاحبان مشاغل و کسب و کسب و کار‌های مشمول می‌توانند برای ثبت نام به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

هم چنین بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ هستند.

تمام واحد‌های مشمول که سال گذشته ثبت نام کردند، ولی موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند مجاز به دریافت تسهیلات هستند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.