پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس سعودی اعتراف کرد باشگاه النصر در شکایت از پرسپولیس در کمیته استیناف AFC شانسی ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها پرونده شکایت النصر از پرسپولیس در کمیته استیناف دوباره به جریان افتاده و باشگاه سعودی بعد از رد ادعایش از سوی کمیته انضباطی این بار می خواهد به کمیته استیناف شکایت کند.
در همین راستا محمد الدرویش، کارشناس سعودی در مصاحبه با شبکه «ورزش» عربستان قبل از صدور رای کمیته استیناف از شکست دوباره النصر خبر داد. این کارشناس عنوان کرد: باشگاه النصر در شکایت به کمیته استیناف AFC شانسی ندارد. چون از لحاظ موضوعی این شکایت در کمیته انضباطی رده شده و غالبا کمیته استیناف رای مخالف با کمیته انضباطی نمی دهد.
وی افزود: تنها جایی که می تواند النصر امید داشته باشد این است که کمیته انضباطی بنا به قانون 59 بند یک این شکایت را رده کرده باشد. در این صورت شانسی برای النصر می توان متصور شد. به نظرم در حالت کلی شکایت النصر در کمیته استیناف رد می شود و این باشگاه باید به دادگاه عالی ورزش(CAS) امیدوار باشد.
طبق گزارش های رسیده از عربستان،  النصر از دو وکیل مشهور و سرشناس یعنی مارکوس موتا و لوکاس فریر در پرونده اعتراض به رای AFC به کمیته استیناف و همچنین در صورت نیاز در دادگاه عالی ورزش (CAS) کمک گرفت. این دو وکیل سرشناس حقوقی در پرونده شکایت باشگاه منچستر سیتی برای رفع محرومیت دو ساله از سوی یوفا به دادگاه عالی ورزش(CAS) حضور داشتند و جزو تیم حقوقی سیتی بودند که در نهایت در دادگاه CAS برنده شدند و محرومیت سیتی بخشیده شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: