پایگاه خبری خانه فوتبال:

به رفتار کریمی عادت کرده‌ایم. او هر زمان که بخواهد جنگش را با فردی علنی کند از کانال تلگرامی استفاده می‌کند. جنگ او با محمدرضا ساکت و مهدی تاج هم در همین کانال آغاز شد و به اوج رسید. حالا علی کریمی در تازه‌ترین مورد، مهدی رسول‌پناه را نشانه رفته است. او با استفاده از عباراتی مانند «دکی‌جون» به مدیرعامل پرسپولیس حمله کرده است‌ اما این جملات، بدون فکر نبود. 

رابطه خوب با اسپانسر

علی کریمی رابطه‌ای بسیار مناسب با اسپانسر فعلی پرسپولیس دارد و حتی گفته می‌شود سفیر این اسپانسر هم شده است. این رابطه خوب منجر به اتفاقات ثانویه‌ای شده است. مهرداد میناوند مانند علی کریمی یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار و محبوب پرسپولیس است. او هم مانند علی کریمی رابطه‌ای مناسب با اسپانسر پرسپولیس دارد و تقریباً رودرروی مدیریت فعلی ایستاده است. هر دو نفر خواهان جدایی رسول‌پناه از پرسپولیس هستند. 

جنگ دو سر باخت

اینکه پیشکسوتان خواهان رفتن یک مدیر باشند، نکته جدیدی نیست. در بارسلونا هم همه می‌دانند که تمام تیم رودرروی بارتومئو قرار گرفته و او هیچ جایگاهی میان بازیکنان و پیشکسوتان ندارد. فعلاً بازیکنان تیم و پیشکسوتان خواهان رفتن رسول‌پناه هستند اما نکته‌ای که این ماجرا را تلخ کرده، رابطه مناسب افشین پیروانی با رسول‌پناه است. موردی که موجب شده کریمی و میناوند رودرروی پیروانی هم قرار بگیرند. گفته می‌شود گزینه کریمی و میناوند برای سرپرستی تیم فوتبال بزرگسالان، بهنام ابوالقاسم‌پور است. بازیکنی که سابقه بازی در کنار میناوند را دارد اما در زمان حضور او در پرسپولیس، کریمی راهی الاهلی امارات شده بود. 

قربانی این دعوا کیست؟ 

اینکه در بهترین روزهای پرسپولیس که تیم با عنوان قهرمان فصل قبل وارد فصل جدید لیگ برتر می‌شود و مهم‌تر از همه اینکه مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم دریافت کرده و تا دو ماه دیگر باید فینال لیگ قهرمانان را مقابل نماینده شرق قاره برگزار کند، چنین صف‌آرایی‌هایی آیا به سود پرسپولیس است؟ اینکه در این مقطع بسیار حساس، بازیکنان پرسپولیس ‌ساز جدایی کوک کرده‌اند، گناه چه کسی است؟ و سؤال مهم‌تر اینکه آیا وزیر ورزش که همه از دوستی‌اش با رسول‌پناه خبر دارند، رأی به برکناری دوست قدیمی‌اش خواهد داد؟ اگر وزیر روی باقی ماندن رسول‌پناه اصرار کرد، سرنوشت این جنگ چه خواهد شد؟‌ دود این جنگ به چشم چه کسی می‌رود؟ نکند قربانی این دعوای داخلی، پرسپولیس باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: