پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل تراکتور گفت: هر انتظاری را بایستی بر اساس معیارهای موجود داشته باشیم. ما در شرایطی هستیم که صدا و سیما به تیم نیاز دارد نه تیم به صدا و سیما. این جا اما برعکس است. اینجا علی رغم این که ما به صدا و سیما خدمات داده و دو ساعت از آنتن آن را با بهترین محتوا پر می کنیم و مخاطبانی داریم که تعدادشان از مخاطبان سریال های پخش شده هم بیشتر است باید به صدا و سیما خواهش کنیم.

تماشای بازی تراکتور در بهترین کیفیت ممکن، انتظار فراتر از عقل و شعوری نیست. ما می خواهیم از مشاهده بازی های تیم محبوب مان لذت ببریم. برای این خواسته باید از صدا و سیما خواهش کنیم. در سوابق که ریز شدم متوجه شدم که یک بار پیگیر موضوع شده بودیم که مشکل را واحد سیار اعلام کرده بودند. باشگاه اعلام آمادگی کرده بود که این مشکل را حل کند ولی قبول نکرده بودند.

آقای زنوزی حتی به من اعلام کردند که اگر در این زمینه هزینه ای هم قرار باشد صورت بگیرد، حاضر هستند وارد عمل شوند. بروکراسی اداری و نحوه نگاهی که مدیریت حاضر به فوتبال دارد باعث می شود که ندانیم سرانجام کار چه خواهد بود؟ البته هیچکدام این ها دلیل نمی شود که دست از تلاش برداریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: