پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از اینکه شاگردان یحیی گل محمدی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند، بشار رسن هافبک عراقی این تیم با پیشنهاد خوبی از سوی القطر مواجه شد و تلاش زیادی برای جلب رضایت مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به این تیم انجام داد اما پس از کش و قوس های فراوان باشگاه پرسپولیس به این هافبک عراقی اعلام کرده با توجه به بازی حساس تیم در فینال لیگ قهرمانان، احتمالا با جدایی‌اش در نیم‌فصل موافقت خواهد کرد.

بشار رسن که برای انجام مراسم سالگرد مادرش راهی عراق شده، طبق برنامه باید پایان این هفته به تهران بازگردد و در تمرینات تیم حاضر شود اما از شواهد امر پیداست که حضور او در پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و بعد از این بازی به احتمال فراوان این ستاره عراقی پرسپولیس را به مقصد تیم جدیدش ترک خواهد کرد.

هر‌چند که بازگشت رسن تا حدود زیادی خیال سرمربی قرمزها را برای شروع لیگ و فینال آسیا راحت می‌کند اما یحیی گل محمدی به خوبی می داند که نمی‌تواند بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا روی ستاره عراقی تیمش حساب باز کند. 

کیفیت بازی‌های رسن در قطر تمجید همگان را برانگیخت و نهایتا همین مسئله هم موجب شد تا او مورد‌توجه سایر باشگاه‌ها قرار بگیرد. در چنین شرایطی مسلما پر کردن جای خالی بشار دغذغه اصلی یحیی و کادر فنی پرسپولیس خواهد بود. نکته نگران‌کننده اینجاست که با توجه به اتفاقات غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی هیچ‌کدام از خریدهای یحیی در راستای پر کردن جای خالی بشار نبوده و خیلی از ستارگانی که می‌توانستند گزینه جانشینی این بازیکن باشند یا با تیم‌های خود تمدید کرده‌‌اند و یا به تازگی به تیم جدیدی پیوسته‌اند. 

سرمربی قرمزها برای پر کردن جای خالی رسن گزینه‌های محدودی دارد و به احتمال فراوان باید از بین سیامک نعمتی و امید عالیشاه یکی را برای پر کردن جای خالی بشار رسن انتخاب کند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: