پایگاه خبری خانه فوتبال:

خرید خودروی صفر در بازار ایران برای بسیاری از خانواده‌ها به یک آرزو تبدیل‌شده است. به همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها به خرید خودرو کارکرده روی آورده‌اند. البته در برخی موارد خرید این خودروها می‌تواند گزینه بهتری باشد. چراکه سیاست‌های جدید شرکت‌های خودروسازی به‌خصوص ایران‌خودرو و سایپا در راستای حذف آپشن‌ها پیش می‌رود. به‌گونه‌ای که در سال‌های اخیر حتی زه درب‌های پراید را هم حذف کرده‌اند. اگر تصمیم به خرید خودرو دست‌دوم گرفته‌اید و در حدود 500 میلیون پول دارید، با ما همراه باشید تا برخی از خودروهای چینی 500 میلیونی را به شما معرفی کنیم.

- بسترن B30 اتوماتیک مدل 98

از اصلی‌ترین مزیت‌های این خودرو می‌توان به هماهنگی خوب موتور و گیربکس، کسب نمره 5 در تست‌های ایمنی موسسه چینی NCAP، امکانات رفاهی فراوان، ظاهر شیک و جذاب و کابین بزرگ و زیبا اشاره کرد. باید توجه کنید که خرید خودرو بسترن B30 می‌تواند به دلیل داشتن معایبی چون کیفیت نامناسب پلاستیک مورداستفاده در کابین، قدرت موتور کم به‌خصوص در سربالایی‌ها، عایق‌بندی نامناسب، شتاب‌گیری ضعیف و عملکرد نامناسب کولر شما را پشیمان کند. به‌هرحال اگر روزی از این خودرو خسته شدید می‌توانید آن را با افت قیمت پایینی در بازار دست‌دوم به فروش برسانید. این امر را نیز مدیون خدمات پس از فروش مناسب شرکت بهمن و تجهیزات رفاهی و ایمنی مناسب هستید.

- ام‌جی 360 اتوماتیک توربو مدل 98

با خرید خودرو ام‌جی 360 توربو مدل 98 می‌توانید در مدت 9.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 برسید و حداکثر با سرعت 190 کیلومتر بر ساعت برانید. مصرف سوخت ترکیبی 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر در کنار دیگر مشخصات فنی باعث شده است که این خودرو به یک خودروی مقرون‌به‌صرفه و پرهیجان تبدیل شود. اصلی‌ترین مزیت‌هایی که خرید این خودرو برای شما فراهم می‌کنند فرمان‌پذیری مناسب، عایق‌بندی خوب فضای کابین و هماهنگی دقیق گیربکس و موتور است. در مقابل نبود نمایندگی‌های فعال در بسیاری از مناطق کشور، امکانات رفاهی و ایمنی محدود و عدم تفاوت طراحی نسخه توربو با دیگر نسخه‌ها باوجود تفاوت قیمت فاحش از معایب این خودرو است.

- جک S5 دنده‌ای مدل 96

جک S5 داری کابینی لوکس و مدرن است که به امکانات رفاهی متعددی مجهز شده است. به‌علاوه ظاهر این خودرو احساس سواری در یک خودروی لوکس را به شما القا خواهد کرد. موتور قدرتمند، حفظ تعادل در سر پیچ‌ها، کسب 5 ستاره ایمنی در تست‌های ایمنی چینی NCAP و خدمات پس از فروش مناسب نیز از دیگر مزایای خرید این خودرو است. درباره معایب آن نیز باید بگوییم که سیستم تعلیق خودرو در جاده‌های ناهموار عملکرد مناسبی نداشته و شما را آزار می‌دهد. علاوه بر آن عرضه محدود و کمبود امکانات ایمنی در کنار برخی مشکلات مونتاژ ممکن است شما را ناراحت کند. در پایان باید بگوییم که خرید خودرو دست‌دوم جک S5 طرفداران زیادی دارد و هر زمان از خرید پشیمان شدید می‌توانید با قیمت خوبی آن را به فروش برسانید.

عدم ثبات قیمت خودروها باعث شده است که بازار خرید خودرو دست‌دوم رونق پیدا کند. در این بازار خودروهای چینی نیز فرصتی برای جولان یافته‌اند و با سرعت بالایی در شیب صعودی قیمت درحرکت‌اند. اما بسیارند خریدارانی که خرید خودرو چینی را به رقیبان بی‌کیفیت داخلی ترجیح می‌دهند. پس اگر بودجه حدود 500 میلیون تومانی دارید، به این خودروها نیز فکر کنید. ضمنا اگر دوست دارید بیشتر در مورد این خودروها اطلاعات کسب کنید، لطفا به ادامه مطلب در سایت کلوب مراجعه کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: