پایگاه خبری خانه فوتبال:

برنامه گزارش ورزشی یکی از قدیمی ترین برنامه های ورزشی در در شبکه سه به حساب می اید و بیننده های زیادی هم دارد. این برنامه بعد از دوره ای نزول با روی کار امدن افراد جوان و البته پر انرژی مثل محمدرضا احمدی طی سال های اخیر هم مدرن شد و هم سطح فنی برنامه بالاتر رفت. اما اتفاق عجیبی طی چند روز اخیر در برنامه گزارش ورزشی رخ داد و دیگر خبری از احمدی نیست و رضا جاودانی چند برنامه اخر را به تنهایی اجرا کرده است. از همین رو در این گزارش به این موضوع که واقعا چه اتفاقی در شبکه سه و به طور کلی در صدا و سیما در حال رخ دادن است که ناگهان و بدون هیچ توضیحی شاهد غیبت محمدرضا احمدی در شبکه سه سیما هستیم خواهیم پرداخت. 

همه چیز از ال کلاسیکو شروع شد 

غروب شنبه حساس ترین مسابقه باشگاهی دنیا بین رئال و بارسا برگزار و از طریق شبکه سه و برنامه گزارش ورزشی پخش شد ولی در کمال تعجب خبری از محمدرضا احمدی نبود و جاودانی به تنهایی برنامه را اجرا کرد. در واقع غیبت محمدرضا از برنامه پخش ال کلاسیکو شروع شد و خیلی ها دلیل غیبت او را می پرسیدند ولی کسی اطلاعی نداشت. 

هیچکس هیچ توضیحی نداد

نکته عجیب ماجرا به این موضوع برمی گردد که هیچکس در مورد غیبت احمدی هیچ توضیحی به مخطبان برنامه نداد و نه جاودانی به این موضوع واکنشی نشان داد و نه مدیران شبکه سه علت نبودن محمدرضا را بیان کردند. 

افت محسوس برنامه

رضا جاودانی سال هاست که در تلویزیون اجرا می کند و از جمله خوب های این عرصه به حساب می اید ولی وقتی احمدی کنارش قرار می گیرد راندمان و بازدهی او هم بالا می رود. محمدرضا با ان صورت بشاش و انرژی مثبتی که در گفتارش دارد سطح کیفی برنامه را به گفته مخطبان گزارش ورزشی بالاتر می برد. در واقع برنامه بدون احمدی انرژی بسیار پایینی در این چند شب داشت و کاملا افت برنامه قابل لمس بود. 

احمدی جواب نمی دهد

برای اینکه در این گزارش حرف های خود احمدی را هم داشته باشیم چندین بار با او تماس گرفتیم ولی موفق به گفتگو با محمدرضا نشدیم.

شایعه کرونا تکذیب شد

در این روزهای کرونایی که همه چیز به نوعی به این ویروس شوم مرتبط است شایعه شده بود محمدرضا احمدی به کرونا مبتلا شده و دلیل غیبتش بیماری است. به همین دلیل با یکی از دوستان نزدیکش تماس گرفتیم که او قویا مثبت شدن تست کرونای محمدرضا را تکذیب کرد ولی مدعی شد از دلیل غیبتش در اجرای گزارش ورزشی اطلاعی ندارد. 

حذف محمدرضا از تیزر گزارش ورزشی 

از چندوقت قبل تیزر برنامه گزارش ورزشی با حضور مشترک احمدی و جاودانی از شبکه سه پخش می شد ولی در کمال تعجب در یکی دو برنامه اخیر تصویر محمدرضا را از این تیزر حذف کردند که واقعا در نوع خود عجیب است. 

با وجود غیبت در اجرا محمدرضا امشب گزارش می کند 

انطور که شنیدیم با وجود اینکه احمدی در اجرای برنامه گزارش ورزشی حضور ندارد و غایب است ولی همچنان برای شبکه سه بازی ها را گزارش می کند و قرار است امشب هم بازی حساس دو تیم یوونتوس و بارسلونا را از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای بینندگان شبکه سه گزارش کند. 

در فکر مدیران صدا و سیما چه می گذرد؟ 

در طی چند سال اخیر تصمیمات عجیب و غریب از مدیران صدا و سیما و به خصوص گروه ورزش شبکه سه کم ندیدیم و انطور که به نظر می رسد حذف احمدی از اجرای برنامه قدیمی گزارش ورزشی که درباره مخاطبان خودش را پیدا کرده بود هم باید به این لیست اضافه شود. به هرحال باید دید واقعا در فکر مدیران صدا و سیما چه می گذرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: