پایگاه خبری خانه فوتبال:

در شرایطی که دو روز قبل به نظر می‌رسید کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال، با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده و به زودی قراردادش با این تیم را تمدید خواهد کرد، اما اتفاقاتی که طی دو روز گذشته رخ داده، این بازیکن را از استقلال دور کرده است.

با اینکه امروز صحبت از پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسپولیس به این بازیکن مطرح شد (با توجه به پر بودن سهمیه لیگ برتری پرسپولیس امکان این انتقال از استقلال به پرسپولیس وجود نداشت) و از مدتها قبل هم سپاهان روی هافبک استقلال نظر داشته است، منتهی انگار کریمی می‌تواند به خواسته اصلی‌اش یعنی لژیونر شدن برسد.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که هافبک دفاعی استقلال پیشنهادی یک میلیون دلاری دریافت کرده و همین امر باعث شده مذاکرات او با استقلال فعلا بی نتیجه‌ای بماند.

اگرچه به جزئیات این پیشنهاد اشاره‌ای نشده اما به نظر می‌رسد مقصد او یکی از کشورهای روسیه بلژیک، ترکیه یا قطر و حتی یونان باشد.

فعلا که احتمال جدایی کریمی بیشتر از احتمال ماندن اوست و مدیران استقلال که روی ادامه همکاری با این بازیکن حساب باز کرده بودند، به خاطر تغییر موضع او شوکه شده اند.

کریمی هم در دوراهی ماندن و رفتن قرار گرفته است. او تا دیروز دوست داشت با استقلال تمدید کند اما حالا در دوراهی قرار گرفته است.

منبع: آخرین خبر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: