پایگاه خبری خانه فوتبال:

هنوز مصاحبه‌های سعید واسعی هافبک میانی تیم پیکان را با یک جست‌وجوی ساده می‌توان پیدا کرد که یک ماه پیش برای استقلالی شدن دست و پا می‌زد و می‌خواست با شرایطی که این باشگاه برایش در نظر داشت راهی استقلال شود. 

وقتی در آن برهه به مسئولان استقلال خرده گرفته شد که چرا به این بازیکن با این همه ابراز تمایل توجهی نمی‌کنند بادی به غبغب انداخته و با ژست متفکرانه مدعی شدند «قرارداد این بازیکن دارای ایرادهایی است که اگر بخواهیم او را به استقلال بیاوریم ماجراهایی شبیه محمد بلبلی برای استقلال رخ می‌دهد و شاید شش ماه نتوانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم. پس سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندیم!»

درست در همان روزها باشگاه تراکتور خیلی شیک و مجلسی جلو رفت و پس از مذاکره با بازیکن و باشگاه پیکان واسعی را جذب کرد و استقلال هنوز هم نتوانسته با علی کریمی تمدید کند و جای خالی یک هافبک بازیساز در میانه زمین این تیم خالی است. کاش باشگاه استقلال نیمی از وسواس و دقت نظری که درباره سعید واسعی به خرج داد را درباره محمد نادری، مهدی مهدی‌پور و بابک مرادی هم به خرج می‌داد که همین حالا باشگاه‌های قبلی‌شان بابت انتقال به استقلال شاکی هستند و در عوض واسعی که به نظر کمترین دغدغه برای جدایی از پیکان را داشت را جذب می‌کردند. ظاهراً هر فصل باید منتظر یک گاف و مشکلی برای شروع بد استقلال در لیگ باشیم و این فصل ماجرای جذب یا عدم جذب بازیکنان این تیم با دردسرهایی مواجه شده است! 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: