پایگاه خبری خانه فوتبال:

نوید ناصری یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در این فصل در تیم لینفیلد از تیم های لیگ برتر ایرلند شمالی بازی می کند. این هافبک تهاجمی ۲۴ ساله ایرانی که فصل گذشته در تیم گلنتوران بازی می کرد در این فصل به لینفیلد پیوسته و با این تیم با کسب صدرصد امتیازات از سه هفته اول به صدرجدول لیگ ایرلند شمالی تکیه زده است.

این تیم در آخرین بازی اش در لیگ ایرلند شمالی با نتیجه ۲ بر یک تیم کروسادرز را شکست داد آن هم در شبی که نوید ناصری با نمایش بسیار خوبی که داشت یکی از بهترین های تیمش بود. 

وینگر چپ ۲۴ ساله و ۱۷۴ سانتیمتری ایرانی که در منچستر به دنیا آمده ، در این فصل از رقابت های لیگ ایرلند در سه بازی دو پاس گل داده و ۱ گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است. 

ناصری در این فصل با لینفیلد در رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان در ۲ بازی و همچنین  پلی آف لیگ اروپا هم شرکت کرد.  لینفیلد در بازی پلی آف لیگ اروپا در حضور شصت دقیقه ای اش نتوانست از پس فلوریانا از مالت برآمده و با یک بر صفر شکست خورد. 

نوید ناصری که پدر و مادری ایرانی دارد در شهر منچستر در انگلستان متولد شده است. او فوتبالش را از آکادمی منچستریونایتد آغاز و در تیم جوانان بیرمنگام نیز بازی کرد و سپس در رده بزرگسالان به تیم  مکلسفیلد تاون پیوست. این هافبک تهاجمی همچنین در تیم های سیریانسکا سوئد و گیلینگام انگلستان پیش از حضور در لیگ فوتبال ایرلند شمالی بازی کرده است. او سال گذشته به تیم گلینتورن ایرلند شمالی پیوست و پس از درخشش در این تیم حالا در لینفیلد صدرنشین لیگ بازی می کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: