پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه ملوان بندرانزلی بیانیه ای را در خصوص شرایط و وضعیت این روزهای تیم‌های استان گیلان منتشر کرد.

در بیانیه روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی آمده است:

«این روزها اخبار خوشی از فوتبال گیلان به گوش نمی‌رسد. سرزمینی که روزی پایتخت فوتبال شمال کشور بود امروز به ورطه نابودی کشانده شده و هر روز شاهد باطل شدن شناسنامه تیمهای قدیمی و جدید خود است.

آنچه که امروز بر برخی تیمهای فوتبال گیلان می‌گذرد (که البته خوشایند هیچ کسی بالاخص باشگاه بزرگ ملوان نیست) حاصل سو مدیریت و انفعال شدید مدیران ورزشی این استان و نگاه غیر مسیٔولانه مدیرانی است که هنوز پی به جایگاه ورزش به عنوان یک پدیده اقتصادی، اجتماعی و مورد توجه آحاد ملت نبرده اند.

تعدد و توالی اتفاقات بد و روند نزولی فوتبال گیلان نشان از رهاشدگی و بی سامان بودن آن داشته و نگاهی به باشگاههای تمام قد بدهکار نیز خبر از ورشکستگی کامل آن در آینده می‌دهد. هنوز مدت زیادی از آنچه فصل قبل بر سر باشگاه ملوان آمد نگذشته است و اگر عاشقانی که این تیم به همت آنان زنده نگاه داشته شد کمر همت نمی‌بستند شاید امروز وضعیتی به مثابه دیگر تیمهای گیلان که سرنوشتی در هاله ابهام دارند را تجربه می‌کردیم. با این تفاوت که همین پیگیری‌ها و جلسات اضطراری مسیٔولین استانی هم از باشگاه ملوان به عنوان پرافتخارترین باشگاه شمال کشور دریغ شد!

 

 این نزول و سقوط فوتبال گیلان به نفع ورزش این استان نیست و باشگاه ملوان وظیفه خود می داند ضمن هشدار در مورد آینده این ورزش و ابراز نگرانی از شرایط تیمهای فوتبال آن که موجبات دل نگرانی هواداران آنها را فراهم آورده است، حمایت کامل خود را از تمامی تیمهای استان گیلان به خصوص سپیدرود رشت و داماش گیلانیان که احوال خوبی ندارند را اعلام کند و از متولیان استان تقاضای توجه و برنامه ریزی ویژه به این مقوله داشته تا وضعیت بحرانی فوتبال استان پراستعداد شمال کشور بیش از این بحرانی‌تر نشود.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: