پایگاه خبری خانه فوتبال:

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد و سرمربی ولز به اتهام ضرب و جرح نامزدش توسط پلیس بازداشت شده است.
به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند پلیس با مراجعه به محل زندگی رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستریونایتد او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کردند.

XcLXQvsBYiFB

hvPw7XGAhftj

حضور پلیس مقابل منزل رایان گیگز برای دستگیری او

این روزنامه‌ها اعلام کردند در آخرین ساعات یکشنبه شب تماسهایی با پلیس گرفته شده که نشان می داد از منزل رایان گیگز سر و صداهایی عجیب به گوش می رسد. پلیس با حضور در منزل سرمربی ولز او را به اتهام ضرب و جرح نامزدش بازداشت کرد.

3dIMQyxKRC5J

انتقال رایان گیگز توسط مامورین پلیس با لباس شخصی

مدیر برنامه‌های رایان گیگز دیشب به نمایندگان رسانه‌های خبری اعلام کرد: " گیگز همه اتهامات مطرح شده علیه خود را به شدت تکذیب می‌کند. او با پلیس همکاری می‌کند و در روند تحقیقات هر کمکی از دستش ساخته باشد خواهد کرد".
بعد از دستگیری رایان گیگز‌، اتحادیه فوتبال ولز کنفرانس خبری او به عنوان سرمربی ولز را که قرار بود امروز برگزار شود لغو کرد. در این کنفرانس خبری قرار بود فهرست دعوت شده ها به تیم ملی ولز در آستانه سه دیدار این تیم مقابل آمریکا، فنلاند و ایرلند معرفی شود.سخنگوی پلیس شهر منچستر بدون اشاره به اسم رایان گیگز به سان گفت: " به پلیس اطلاع داده شد که در یک منزل اتفاقاتی در جریان است.

i2BCKw0SHk7K

با حضور پلیس مشخص شد یک خانم 30ساله آسیبهایی جزئی دیده که البته نیاز به مراقبت پزشکی نداشت. یک مرد 46ساله هم به اتهام ضرب و جرح بازداشت شد".رایان گیگز دیروز بعد از ظهر بعد از چند ساعت بازجویی شدن در ایستگاه پلیس پندلتون در زمان بیرون آمدن از پاسگاه پلیس دیده شد ولی بلافاصله توسط نیروهای پلیس سوار بر یک اتوموبیل مرسدس مشکی شده و به مکانی دیگر منتقل شد.

pmzMtIgpznFp
منابع انگلیسی می‌گویند رایان گیگز مدتی است در این خانه که در آن دستگیر شد زندگی می‌کند. خانه ای در نزدیکی شهر منچستر که گیگز پیشتر برای مادرش خریداری کرده بود. رابطه گیگز با نامزدش که حالا به ضرب و شتم او متهم شده از تابستان 2018 رسانه ای شد، زمانی که این زوج برای گذراندن تعطیلات خود به ایتالیا سفر کرده بودند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: