پایگاه خبری خانه فوتبال:

اینتر در سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست پیروز شود، در حالی که به امتیاز گرفتن از رئال‌مادرید خیلی نزدیک شده بود.

آنتونیو کونته بعد از این باخت گفت: «این اینتر من است، چه خوب و چه بد. فکر می‌کنم که یک تیم برای رشد کردن باید این گام‌ها را بردارد و من دقیقاً نمی‌دانم که چند تا تیم به خانه رئال مادرید آمده‌اند و توانسته‌اند فوتبالی را به نمایش بگذارند که ما در این بازی ارائه کردیم. ما توانستیم دو گلی که خودمان به حریف هدیه کرده بودیم را جبران کنیم، به بازی برگردیم و حتی این شانس را داشتیم که بازی را ببریم. سومین گل را خوردیم و به عقیده من این نتیجه و نتایج بازی‌های قبل قطعاً چیزی نیست که بازیکنانم به خاطر تلاش‌هایی که انجام می‌دهند شایسته‌اش باشند، اما اتفاقی که در این بازی رخ داد ثابت کرد که توجه به جزئیات چقدر می‌تواند در تعیین نتیجه یک بازی سرنوشت‌ساز باشد.»

کونته در ادامه اظهار داشت: «فکر می‌کنم که با کمی شانس بیشتر ما می‌توانستیم از این بازی سه امتیاز بگیریم. باید بعد از این بیشتر به جزئیات کار توجه داشته باشیم و درک کنیم که کار، ذهنیت و اعتمادبه‌نفس ما را به جایی رسانده که امشب چنین عملکردی مقابل رئال مادرید ارائه کنیم. تیم ما در مسیر درستی قرار دارد.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: