پایگاه خبری خانه فوتبال:

نصب درب ضد سرقت یکی از راهکارهای مناسب برای ایمن کردن و محافظت از منازل، دفاتر کاری و... است که متاسفانه هنوز برخی از اقشار جامعه با مزایای آن آشنایی ندارند. انواع درب ضد سرقت که در تنوع بسیار و با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید و روانه بازار می‌گردد، از مقاومت بالا در برابر شدت ضربات برخوردار بوده و به حدی مستحکم و امنیتی طراحی شده که ورود سارقان را تقریبا غیرممکن کرده است. آیا فکر نمی‌کنید دیگر وقت آن رسیده باشد که درب‌های معمولی منزل یا محل کارتان با یکی از انواع درب ضد سرقت تعویض شود؟ اگر کمی به شلوغی‌های شهر فکر کنید، قطعاً تصمیم به انجام این کار خواهید گرفت. انسان ذاتا به دنبال امنیت است؛ چراکه امنیت آرامش آفرین خواهد بود.

وقتی با جایگزینی درب ضد سرقت به جای درب‌های معمولی می‌توان آرامش و امنیت را به اعضای خانواده هدیه داد، کوتاهی کردن جایز نیست! به طور حتم همین شما مخاطب عزیزی که وقتتان را صرف مطالعه‌ی این مطلب کرده‌اید، قصد خرید درب ضد سرقت را دارید. اگر هنوز برای خرید یکی از انواع درب ضد سرقت تردید دارید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

نصب درب ضد سرقت، یک انتخاب درست و مطمئن

تعریف درب ضد سرقت کاملاً واضح و آشکار است، اما با پاسخ به یک سوال راحت‌تر می‌توان به بیان ویژگی‌های درب ضد سرقت پرداخت؛ به نظر شما گاوصندوق وسیله‌ی امنی برای قرار دادن اشیاء گران قیمت محسوب می‌شود؟

اگر به شاکله‌ی درب‌های ضد سرقت دقت کنید، متوجه خواهید شد که  قفل‌های چند زبانه و چند جهته‌ی انواع درب ضد سرقت در حالت بسته، منزل یا محل کار شما را تبدیل به یک گاو صندوق ایمن می‌کند.

درب‌های ضد سرقت چه ویژگی‌هایی دارند؟

معمولاً در انواع درب‌ ضد سرقت، یک نوع ورق فلزی مقاوم به کار برده می‌شود که در کنار قفل‌های گاوصندوقی به کار رفته در آن، از تخریب و ورود سارقین جلوگیری می‌کند. از آنجا که در ساخت درب‌های ضد سرقت از پشم شیشه نسوز نیز استفاده می‌شود، این نوع درب‌ها عایق حرارت نیز هستند، اما طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که در زمان بروز آتش سوزی، مانع ورود مامورین آتش نشانی نخواهند شد. افزون بر این عایق صوتی بودن، داشتن چشمی و قفل‌های باکیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های بارز انواع درب ضد سرقت به شمار می‌رود. البته اگر تصمیم به نصب درب ضد سرقت دارید، لازم است بدانید که انواع درب ضد سرقت از نظر جنس به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • درب ضد سرقت فلزیاین دسته از درب‌های ضد سرقت که از فولاد گرم ساخته می‌شوند، بسیار مقاوم‌اند و برای نصب در اماکنی که حفظ امنیتشان حائز اهمیت است، بسیار مناسب خواهد بود.  
  • درب ضد سرقت استیل: درب استیل یکی از انواع درب ضد سرقت است که از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شود. البته ناگفته نماند که برای حفظ زیبایی ظاهری آن نیز می‌توان از ترکیب شیشه دوجداره و استیل ضد زنگ برای ساخت آن استفاده کرد.
  • درب ضد سرقت چوبی: چوب یکی از عناصر مهم در زندگی انسان است که بکاربردن آن در دکوراسیون داخلی یا حتی درب منازل نیز زیبایی خاصی به فضا خواهد بخشید. لایه‌ی میانی درب ضد سرقت چوبی نیز از فلز مقاوم تشکیل می‌شود و نمای کلی آن از جنس MDF، PVC و HPL است. پرتنوع‌ترین درب از انواع درب ضد سرقت نیز به جنس چوبی آن تعلق دارد.

با انواع درب ضد سرقت آشنا شوید!

در یک نگاه کلی می‌توان گفت که درب‌های ضد سرقت چوبی از سایر انواع درب ضد سرقت پر طرفدارتر است و شرکت‌ها و کشورهای مختلفی اقدام به ساخت انواع درب ضد سرقت کرده‌اند. درب‌های ضد سرقت چوبی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند که بسته به نوع دکوراسیون داخلی منازل به مشتریان پیشنهاد داده می‌شود. رنگ درب‌ها نیز بر بزرگ یا کوچک نشان دادن منزل یا محل کار تاثیر مستقیم دارد، به طور مثال با انتخاب درب ضد سرقت سفید برای خانه‌ی کوچک خود، آن را بزرگ‌تر از حد معمول نشان خواهید داد. درب ضد سرقت سفید هم بسیار چشم‌گیر و زیبا است و هم می‌توان آن را با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد. افزون بر این انواع درب ضد سرقت بسته به کشور سازنده‌ی آن به سه دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:

  • درب ضد سرقت ترک:

شرکت‌های تولیدی انواع درب ضد سرقت در ترکیه، با بکار بردن متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت درب‌ها توانسته‌اند در رده‌ی یک جهانی از نظر کیفیت قرار بگیرند. به همین جهت قیمت درب ضد سرقت ترک نیز از سایر انواع بیشتر است.

  • درب ضد سرقت ایرانی:

با افتخار می‌توان گفت درب‌های ضد سرقت ساخت ایران، همتای درب‌ ضد سرقت ترک است. از آنجا که درب‌های ضد سرقت ایرانی در داخل تولید می‌شود، قیمت آن از نوع ترک، ارزان‌تر نیز هست.

  • درب ضد سرقت چینی:

در بازار درب‌های ضد سرقت وارداتی چین نیز حضور دارد که از نظر کیفیت و رده بندی بین این سه نوع درب ضد سرقت در رتبه‌ی سوم قرار دارد. به همین جهت از قیمت پایین‌تری نیز برخوردار است.

بهترین فروشنده درب ضد سرقت کیست؟

قیمت درب ضد سرقت ارزان خواهد بود، اگر فروشنده آن منصف باشد. به طور قطع برای خرید انواع درب ضد سرقت این جمله را در گوگل جستجو خواهید کرد: " قیمت درب ضد سرقت ارزان چند است؟ "

در رابطه با قیمت، نگرانی شما کاملاً طبیعی است؛ اما فاکتور کیفیت را در هنگام خرید از یاد نبرید! با یک مشاوره درست در هنگام خرید می‌توانید بهترین تجربه را از خرید خود داشته باشید. یک مشاور خوب قطعاً به شما خواهد گفت که برای پایین آوردن هزینه‌ها می‌توانید درب ضد سرقت باکیفیت ترک یا ایرانی را برای ورودی منازل خود انتخاب کنید و درب‌های با کیفیت متوسط را برای اتاق خواب‌ها و... به کار ببرید. یکی از بهترین فروشندگان انواع درب ضد سرقت، فروشگاه "درب فانوس" است که با راه اندازی یک وبسایت تا حدی زیادی سوالات کاربران را پاسخ داده است. فروشگاه درب فانوس با پیشنهادهای تخفیفی و شگفت انگیز خود به شما این امکان را می‌دهد که انواع درب ضد سرقت را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

تنوع بالای محصولات، کیفیت مطلوب و پشتیبانی 24ساعته‌ی درب فانوس، موجب محبوبیت این فروشگاه نزد کاربران شد یده است. اگر بعد از خواندن این مطلب عزمتان را جزم کرده­ اید که به زودی درب ضد سرقت خریداری کنید، حتما همین امروز سری به  فروشگاه درب فانوس بزنید!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: