پایگاه خبری خانه فوتبال:

بارسلونا چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا ۲ بر یک دیناموکیف را شکست داد. جرارد پیکه پس از بازی گفت: خوب شروع کردیم. می توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم اما این اتفاق رخ نداد و شرایط پیچیده شد. نتوانستیم پرس کنیم. در تمام لحظات بی قرار بودیم. بهترین اتفاق کسب سه امتیاز بود. 

مدافع بارسلونا در ادامه اظهار کرد: باید در برخی مسائل بهتر شویم. هماهنگی نداشتیم. در لیگ قهرمانان هر تیمی سطح خودش را دارد. باید ادامه داد. در لالیگا باید دوباره پیروز شویم. 

بازیکن اسپانیایی گل دوم آبی اناری ها را به ثمر رساند. او در این رابطه اظهار کرد: این گل به ما آرامش داد. به یاد دارم نخستین گلم در لیگ قهرمانان برابر دینامو بود. 

پیکه درباره وضعیت باشگاه پس از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو (رییس سابق بارسا) گفت: باشگاهی همانی است که باید باشد نیاز به تغییر وجود داشت چون آشکار بود هر سال کمی بدتر می شویم. در باشگاهی همچون بارسا هیچ سالی نباید سال انتقال باشد. انتخابات خواهد بود و با این اتفاق در ماه های آینده شاهد تغییراتی خواهیم بود. سال آسانی نیست. زندگی یک تغییر است و ما در آن قرار داریم. در لالیگا باید شرایط را بهتر کنیم. از بازیکنان جوانی برخورداریم و زمان کمی در اختیار داریم. با این حال به برد نیاز داریم تا اعتماد به نفس خود را به دست آوریم. 

مدافع اسپانیایی درباره اینکه بارسا به قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر می کند اظهار کرد: عادی است که ما را جزو کاندیدهای قهرمانی می دانند. تنها می توانیم سخت کار کنیم. از گروه خوبی برخورداریم و با یک گروه قوی نتایج رقم می خورند. خیلی از فصل باقی مانده است. امسال سال آسانی نخواهد بود اما دوباره نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: