پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من به بازیکنانم تذکر می‌دهم که اینجا فولاد خوزستان است و باید در حد نام فوتبال بازی کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار ذوب‌آهن و فولاد که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: ما می‌دانستیم تیم‌ها ناشناخته هستند و تغییرات زیادی دارند و به همین دلیل شرایط سخت می‌شود. ما بازی را خوب شروع کردیم و گل برتری را زدیم و چند موقعیت را هم از دست دادیم.
وی افزود: در نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم، تنها مشکل ما این بود که بازیکنان ما هنوز به ذهنیت بازی در فولاد نرسیدند. من به بازیکنانم تذکر می‌دهم که اینجا فولاد خوزستان است و باید در حد نام فوتبال بازی کنند.
نکونام تاکید کرد: اینجا اگر بخواهند بی خیال باشند و به تیمی که در یک نیمه تحت کنترل ما بود فرصت بدهند کار را برای خودشان سخت می‌کد. من از این مساوی واقعا ناراحتم چون باید در همان نیمه اول بازی را می‌بردیم. همین مساله باعث شد در نیمه دوم 2 گل در دو دقیقه بخوریم و وقتی چک را خوردیم تازه یادمان افتاد که فولاد باشیم. البته تمرین می‌کنیم تا این راه طولانی را خوب تمام کنیم.
سرمربی فولاد یادآور شد: امروز روی نیمکت دستمان بسته بود، 3 بازیکن ما روز گذشته در عرض یک دقیقه با هم مصدوم شدند و همین موضوع دست ما را بست. بازیکنانی که در اینجا بازی می‌کنند باید بدانند در چه تیمی هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: