پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو / افزایش شانس برد بایدن در انتخابات امریکا و کاهش قابل توجه قیمت دلار شاید دو سیگنال مهم‌تری نسبت به بقیه پیام‌ها برای بازار خودرو باشد.

علاوه بر این، ادامه پیش‌فروش‌های خودروسازان که امروز هم توسط ایران‌خودرو ادامه دارد بر کاهش بیشتر قیمت‌ها دامن زده است.

افزایش رشد تولید در آخرین کارنامه خودروسازان نیز امیدها برای کاهش قیمت خودرو را بیشتر کرده است.در همین حال طی دو روز آخر هفته، افزایش آگهی‌های فروش خودرو نیز بیشتر شده که نشان از افزایش رفتارهای هیجانی برای فروش خودرو است.

با این حال، آنچه در قیمت‌های اعلامی از سوی خودروسازان طی سه ماه سوم امسال نمود پیدا کرده، رسیدن کف خودرو به حدود ۱۰۰ میلیون تومان است. به این معنا که با گذر از تیبا صندوقدار شرکت سایپا که هم‌اکنون قیمتی معادل ۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دارد و ارزان‌ترین خودروی کشور شناخته می‌شود، نرخ تمام محصولات خودروسازان به حدود یا بالای ۱۰۰میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو چقدر کاهش می یابد؟

قیمت خودرو

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد خودروهایی در محدوده ۱۱۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان مستعد ریزش ۱۰ میلیون تومانی قیمت، خودروهایی در محدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان آماده ریزش تا ۱۵ میلیون تومان و خودروهای گران‌تر مستعد ریزش بالاتر قیمت‌ها هستند اما به نظر می‌رسد به دلیل شرایط خاص حاکم بر بازار شرایط چندان آماده خرید و فروش نباشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: