پایگاه خبری خانه فوتبال:

منچستریونایتد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید از ساعت ۱۶ امروز در گودیسون‌ پارک به مصاف اورتون برود. کارلو آنچلوتی در گودیسون پارک منتظر اوله‌گنار سولشائر است تا به دست خود حکم اخراجش را صادر کند. حکمی که می‌گویند در صورت باخت به اورتون عملی خواهد شد و حتی سرمربی بعدی را هم پیش‌بینی کرده‌اند؛ مائوریسیو پوچتینو!

اورتون

پیش‌بینی نمی‌شد اورتونی‌ها تا این حد موفق عمل کنند اما کارلو آنچلوتی با تجربه‌ای که داشت توانست تافی‌ها را خیلی زود در مسیر پیروزی قرار دهد. کارلتو برای شروع در ۸ بازی متوالی در تمام تورنمنت‌ها اورتون را پیروز کرده بود اما از طرفی هم در ۳ بازی اخیر بدون برد بوده‌اند. لیورپول، ساوتهمپتون و نیوکاسل لغزش‌های اورتون تا اینجای فصل بوده که مجموعاً ۲ شکست و یک تساوی برای‌شان ثبت شده است. یک شکست دیگر کارلتو را به نوامبر سال ۲۰۰۶ و ناکامی‌اش در آن دوران برخواهد گرداند. اوضاع در خط حمله اگرچه با زدن ۱۵ گل خوب است اما دریافت ۱۱ گل و ۸ هفته بدون کلین‌شیت نشان می‌دهد خط دفاع اورتون نیاز به ترمیم دارد. 

منچستریونایتد

چنین شروع ضعیفی برای یونایتد هرگز از سال ۱۹۸۶ به این طرف اتفاق نیفتاده بود. میراث سرالکس فرگوسن در این سال‌ها در دستان اوله به بحرانی‌ترین وضعیت خود رسیده، طوری که حتی دیوید مویس هم چنین نتایجی کسب نکرد. رتبه پانزدهم جدول اصلاً برای یونایتد و طرفدارانش خوشایند نبوده و نیست. حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم شکست مقابل تیم نه‌چندان مطرح باشاکشهیر ترکیه تردیدها را نسبت به سولشائر بیشتر کرد. نه پیروزی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و لایپزیش را می‌شود از اوله باور کرد و نه شکست مقابل آرسنال، تاتنهام و باشاکشهیر را. 

مصدومان و محرومان

ریچارلیسون جدی‌ترین غایب میزبان است که دوران محرومیت خود را سپری می‌کند. خبر خوب برای هواداران اورتون پایان محرومیت و مصدومیت لوکا دین و خامس رودریگس است. در طرف مقابل الکس تلس نیاز به تست منفی کرونا و تأییدیه کامل دارد تا برای یونایتد بازی کند. اریک بایی جدی‌ترین غایب یونایتد است و جسی لینگارد وضعیتش مشخص نیست. با این حال آنتونی مارسیال با اتمام محرومیتش می‌تواند بازی کند. 

آمار بازی

۵۶) در مجموع ۵۶ تقابل اورتون فقط ۹ پیروزی داشته و ۳۶ بار شکست خورده است. 

۲) دو بازی اخیر دو تیم با نتیجه یک-یک مساوی به اتمام رسیده است.

۲)آخرین پیروزی متعلق به اورتون است که سال ۲۰۱۸ یعنی ۲ سال پیش با ۴ گل شیاطین سرخ را درهم کوبید. 

۳+۲) خامس رودریگس و برونو فرناندس با ۳ و ۲ پاس گل مغز متفکر اورتون و یونایتد هستند. 

۸) دومینیک کالورت لوین با ۸ گل زده و فرناندس با ۳ گل زده بهترین گلزنان دو تیم هستند. خامس هم البته ۳ گل دارد. 

ترکیب احتمالی

اورتون: پیکفورد، کولمن، مینا، کین، سیگوردسون، دین، دوکوره، آلان، خامس، ایووبی و کالورت لوین

منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، مک‌تامینی، ‌فرد، گرینوود، فرناندس، رشفورد و مارسیال

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: