پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا منصوریان هیچ‌وقت نتوانسته در بازی‌های افتتاحیه تیمش در لیگ برتر پیروز شود.
به گزارش ایسنا، تراکتور در اولین حضور علیرضا منصوریان روی نیمکتش نتوانست در دیداری خانگی پیروز شود و با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد. دیداری که شاگردان منصوریان فرصت‌هایی را برای به ثمر رساندن گل پیروزی داشتند اما قدر ندانستند تا تراکتور لیگ بیستم نخستین امتیازهای فصل خود را از دست دهد.
البته نتیجه نگرفتن در بازی اول برای علیرضا منصوریان، اتفاقی طبیعی و عادی است و گویا او عادت دارد که در بازی‌های نخست خود در لیگ برتر به پیروزی نرسد. پس از برکناری از تیم ملی امید، منصوریان نخستین بار و به عنوان سرمربی نفت تهران پا به لیگ برتر گذاشت تا دوران جدیدی را در عرصه مربیگری آغاز کند. نفت تحت هدایت این سرمربی در نخستین بازی خود در لیگ چهاردهم باید به مصاف پرسپولیس می‌رفت که زردپوشان تهرانی با تساوی یک بر یک پرسپولیس را متوقف کردند. نتایج خوب نفت در آن فصل باعث شد تا او لیگ پانزدهم را هم با همین تیم آغاز کند اما تیم منصوریان باز هم نتوانست بازی اول را ببرد و این بار مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد.
پیشنهاد آخر فصل استقلال و عشق به آبی‌های پایتخت باعث شد تا منصوریان قید ادامه دادن کارش در نفت را بزند و روی نیمکت استقلال بنشیند اما شروع لیگ شانزدهم با آبی‌ها هم برای این مربی خوش یمن نبود. او در بازی افتتاحیه به مصاف تیم سابقش رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا سومین شروع منصوریان هم بدون کسب ۳ امتیاز برایش رقم بخورد. نیم فصل دوم فوق‌العاده این مربی در استقلال باعث شد تا مدیران استقلال برای کسب عنوان قهرمانی، لیگ هفدهم را هم به او فرصت دهند اما باخت یک بر صفر هفته اول برابر صنعت نفت باعث شد تا نشان دهد منصوریان در استقلال ماندنی نیست. سرانجام او پیش از پایان لیگ شانزدهم از استقلال جدا شد و وینفرد شفر جانشینش شد.

یک نیم فصل استراحت، منصوریان را حسابی از لیگ دور کرده بود و سرمربی پیشین تیم ملی امید خیلی دوست داشت دوباره به لیگ برگردد. نتایج ضعیف امید نمازی در ذوب‌آهن باعث شد تا مدیران تیم اصفهانی پس از توافق با منصوریان در ۲۶ آبان ۹۷، این مربی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند اما شروع منصوریان با سفید و سبزهای اصفهانی هم خوب پیش نرفت. ذوب‌آهن در نخستین بازی تحت هدایت این مربی در هفته سیزدهم لیگ هجدهم به مصاف پارس جنوبی جم رفت و با یک گل شکست خورد. در لیگ نوزدهم نیز ذوبی‌ها کار خود را با منصوریان آغاز کردند و در همان هفته اول، شاگردان این مربی با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به سایپا باختند. نتایج سینوسی منصوریان باعث شد تا او نتواند بیش‌تر از نیم‌فصل در اصفهان دوام بیارد و از سمتش برکنار شد.

آخرین نسخه شروع های ناموفق منصوریان در تراکتور و لیگ بیستم بود که سرخ‌های آذربایجان با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شدند تا او بداند که کار راحتی را در تبریز ندارد و هواداران این تیم از وی انتظار قهرمانی دارند. باید دید سرنوشت منصوریان در تبریز چگونه رقم خواهد خورد و آیا او می تواند نتایج مطلوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کند یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: