پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا قوچان‌نژاد با گل‌های حساسی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان به ثمر رساند، خاطرات شیرینی در ذهن اهالی فوتبال نشانده است. این بازیکن توانایی بالایی در بازی در پیشانی خط حمله را داراست و یکسری رکوردهای خاص هم به نام خود در لیگ هلند به ثبت رسانده است.

او در تمام این سال‌ها، یکی از گزینه‌های سبد خرید باشگاه پرسپولیس بود و برخی از همبازیانش در تیم ملی هم معتقدند رضا هوادار پرسپولیس است اما هرگز این اتفاق رخ نداد که گوچی را در لیگ ایران ببینیم. در این میان، باشگاه‌های استقلال، سپاهان و به خصوص تراکتور هم در مقاطعی تصمیم به مذاکره با او گرفتند ولی قوچان‌نژاد ترجیح داد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد. او حتی در همین فصل، پیشنهاد شیرین باشگاه تراکتور را رد کرد.

حالا بار دیگر بحث پرسپولیسی شدن این بازیکن بر سر زبان‌ها افتاده و این احتمال وجود دارد که این‌بار کار تمام شود اما از سمت دیگر شنیدیم رضا برای پیوستن به پرسپولیس با دو مشکل اساسی مواجه است. اول اینکه به خاطر شرایط زندگی خصوصی و شغل همسرش، ترجیح می‌دهد در اروپا بماند و از سوی دیگر، او تحت قرارداد باشگاه زووله هلند است و بعید به نظر می‌رسد این باشگاه با رقم پایین، رضایت به جدایی گوچی بدهد.

با این حساب، نمی‌توان انتظار داشت مراحل جذب گوچی توسط پرسپولیس به سادگی و سرعت انجام شود البته اگر شخص قوچان‌نژاد علاقه‌ای به حضور در لیگ ایران داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: