پایگاه خبری خانه فوتبال:

چند روزی است مدام با خود کلنجار می‌رویم که درباره داستان علیرضا فغانی و اینکه او چه مشکلی برای حضور در جمع داوران الیت دارد، چگونه و از کجا بنویسیم؟ باور کنید کار سختی است و آغاز چنین نوشته‌هایی از پایانش دشوارتر است!

این مته به خشخاش گذاشتن‌های بی‌حاصل، ما را به یاد هر دوران غریبانه‌ای در فوتبال ایران می‌اندازد. واقعا فغانی چه کرده که این گونه با او رفتار می‌کنند؟

قاضی درست و حسابی فوتبال کشور که این روزها در لیگ استرالیا قضاوت می‌کند، آبروی جامعه داوری در سال‌های گذشته است. داوری که در بهترین بازی‌های دنیا حضور داشته، مقابل ستاره‌های فوتبال جهان سوت زده و دیگر افتخاری باقی نمانده که او به آن نرسیده باشد. فغانی هر کجای دنیا بود، به چهره‌ای تبدیل می‌شد که بحث و جدل درباره وجاهت و اعتبار فنی‌اش، دیوانگی محض قلمداد می‌شد اما اینجا هربار به بهانه‌ای، یاد فغانی و عملکرد مشعشع او در جام جهانی می‌افتند و نمی‌دانیم چرا برای بازی با اسمش نیز مدام تحریک می‌شوند!

فغانی شانس مسلم داوری ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است؛ در این نکته هیچ تردیدی وجود ندارد اما همچنان می‌بینیم که برای رد شدن اسمش در فهرست داوران الیت بحث می‌شود. ما به دنبال منشا این بحث‌های بی‌حاصل و کارشکنی‌های بی‌موقع هستیم و متاسفانه نمی‌دانیم و نمی‌فهمیم در ذهن آنهایی که تراوشاتی این چنین دارد چه می‌گذرد که ناگهان مغزشان روی نام فغانی قفل می‌کند؟

 

منبع:خبر ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: