پایگاه خبری خانه فوتبال:

کرونا در آستانه سومین‌ماه پاییز هشدار‌ها را به واقعیت بدل کرد و وضعیت قرمز به سیاه رسید. شمار قربانیان کرونا دیروز ۴۵۸ هم‌وطن بوده است. روند ابتلا و جان‌باختن بر اثر کرونا در ۲۳ استان صعودی است و به‌گفته دکتر ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، هر ۳ دقیقه یک ایرانی فوت می‌کند.
 کرونا در آستانه سومین‌ماه پاییز هشدار‌ها را به واقعیت بدل کرد و وضعیت قرمز به سیاه رسید. شمار قربانیان کرونا دیروز ۴۵۸ هم‌وطن بود. روند ابتلا و جان باختن بر اثر کرونا در ۲۳ استان صعودی است و به گفته دکتر ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت هر ۳ دقیقه یک ایرانی فوت می‌کند.
اردبیل و مشگین‌شهر، سبزوار و نیشابور، کامیاران، مریوان، ایلام و ایوان، یاسوج، اهر، اهواز، کوهدشت و دلفان و... با وضعیت فوق حاد و سیاه (بروز بیماری در یک منطقه بیش از ۴ نفر در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت) مواجه شده‌اند.

کرونا

وضعیت بحرانی است و کادر درمان تقریبا از پا درآمده‌اند. تجهیزات پزشکی پاسخگوی نیاز موجود نیست و هزینه‌های سنگین درمان و داروی موردنیاز مبتلایان به کرونا دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. شنیده می‌شود به‌دلیل پرشدن ظرفیت بخش‌های آی‌سی‌یو، پذیرش بیماران با درصد بالای درگیری ریه (۴۰ درصد) صورت می‌گیرد؛ آن هم درحالی‌که همه از حادتر شدن وضعیت در آذر‌ماه سخن می‌گویند و اینکه قرار است سیاه‌ترین ماه کرونا رقم بخورد. انگار خبر افزایش آمار فوتی‌های کرونا در آرامستان‌ها و جان باختن روزانه بیش از ۴۰۰ نفر در کشورمان عادی شده و با وجود اعمال محدودیت‌های نیم‌بند برخی از شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: