پایگاه خبری خانه فوتبال:

 طی روز‌های اخیر شایعاتی در خصوص علاقه یحیی گل محمدی به جذب امین قاسمی‌نژاد شنیده شده است. مهاجمی شهر خودرو، اما در گفتگو با همشهری ورزشی اگرچه حضور در پرسپولیس را افتخاری برای خود دانسته، اما اعلام کرده با تیم مشهدی قرارداد دارد و مسئولان پرسپولیس باید با این باشگاه مذاکره کنند.

در لیگ برتر داشتید. در خصوص پیروزی برابر ماشین‌سازی چه صحبتی داری؟

ما بازی را خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم. البته در طول نود دقیقه فرصت‌های خوبی را هم از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم. البته در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم که این باعث شد ماشین‌سازی چند فرصت خوب را به دست بیاورد. خوشحالم که در اولین بازی یک نتیجه خوب گرفتیم، ولی جای هواداران در ورزشگاه خالی بود.

فکر می‌کردی در اولین هفته لیگ برتر چنین عملکرد درخشانی داشته باشی؟

من امسال یک خط جلوتر آمدم. پارسال به عنوان هافبک یا وینگر بازی می‌کردم، ولی امسال با تصمیم مهدی رحمتی به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کنم که خودم هم بازی در این پست را دوست دارم. من وقتی به دروازه نزدیک‌تر باشم خطرناک‌تر هستم و خوشحالم که در شورع لیگ عملکرد خوبی داشتم. البته قبل از بازی هم این حس را داشتم که گل می‌زنم، حتی به یکی از دوستانم گفته بود که گل می‌زنم و این اتفاق هم رخ داد. این دو گل را هم به دخترم تقدیم می‌کنم که همیشه از او انرژی می‌گیرم.

بیشتر بخوانید: ادعای جدید النصر علیه پرسپولیس: این تیم صلاحیت حضور در لیگ قهرمانان را نداشت

به آقای گلی فکر می‌کنی؟

هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود. ترجیح می‌دهم از حالا با این موضوع خودم را درگیر نکنم و بازی به بازی جلو بروم.

بعد از چند سال بازی در لیگ برتر، آیا از موقعیت خودت در فوتبال ایران راضی هستی؟

خیر، راضی نیستم. سالی که با مربیگری گل‌محمدی سهمیه آسیا گرفتیم، ده گل زدم و شش پاس گل دادم و می‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم، ولی این اتفاق رخ نداد. آن زمان مربی تیم ملی کی‌روش بود، ولی دعوت نشدم. آن زمان تیم ما عالی بازی می‌کرد و نتایج بسیار خوبی گرفتیم، ولی یک بازیکن هم از شهر خودرو به تیم ملی دعوت نمی‌شد. به هر حال برخی اتفاقات رخ داد تا نتوانم بیشتر از این خودم را نشان دهم.

ظاهرا قبل از شروع لیگ پیشنهاد‌های خیلی خوبی داشتی؟

بله، چند پیشنهاد خیلی خوب داشتم، ولی در نهایت باشگاه و آقا مهدی اجازه ندادند جدا شوم.

با توجه به رشد عجیب دستمزد بازیکنان ایرانی، اگر از شهر خودرو جدا می‌شدی از لحاظ به نفع تو بود. درست است؟

بله، همینطور است. من اگر با شهر خودرو قرارداد نداشتم برای این فصل قراردادی امضا می‌کردم که از لحاظ مالی خیلی به سودم می‌شد. به هر حال قسمت نبود جدا شوم.

حتما می‌دانی که رسانه‌ها خبر از تمایل پرسپولیس برای جذب تو داده‌اند و ظاهرا در لیست یحیی گل‌محمدی هستی؟

من هم این خبر را از طریق رسانه‌ها متوجه شدم، ولی تا الان شخصی با من در این خصوص صحبت نکرده است.

دوست داری به پرسپولیس بروی؟

بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار است، ولی این موضوع دست من نیست، چون با شهر خودرو قرارداد دارم. باید دید اگر چنین پیشنهادی به باشگاه برسد، مسئولان و کادر فنی چه تصمیمی خواهند گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: