پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:رقم درخواستی استراماچونی و بدهی که به شفر پرداخت شد بودجه دو باشگاه مقتدر لیگ برتری است،
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بدهی حدود 45 میلیارد تومانی باشگاه استقلال به آندرا استراماچونی و رایی که به باشگاه استقلال ارسال شده است اظهار داشت: این رقمی که شما می‌گویید با پول پرداختی به شفر بودجه دو باشگاه مقتدر لیگ برتری است، اما چیزی جز تأسف عاید ما نمی‌شود. ما چندبار صحبت کرده‌ایم و گفته ایم که این مدیران باید بازخواست شوند.
وی افزود: در همین پنج سال اخیر پنج، شش مدیرعامل به استقلال آمدند ولی هیچ‌کس به آنها نگفته این قراردادها چگونه منعقد شده است. بازیکن جوانی که سال گذشته قراردادش 240 میلیون تومان بوده امسال قرارداد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی بسته است. وقتی کسی از این آقایان سؤال نمی‌کند چرا ما باید صحبت کنیم.
پیشکسوت استقلال یادآور شد: مدیرعاملی که مسئولیت باشگاه را می‌پذیرد دوست دارد در جایگاه خودش بماند و به هر شکلی که می‌خواهد قرارداد امضا می‌کند. در آخر هم به او می‌گویند برو و او هم مثل خیلی‌ها که رفتند می‌رود و خبری از آنها نمی‌شود. در این بین وزارت ورزش هم چه حرفی می‌تواند بزند. خود آنها این مدیران را انتخاب کرده‌اند و آنها هم حرفی برای گفتن ندارند.

فریبا در خصوص اینکه عملکرد استقلال مقابل مس رفسنجان را چطور ارزیابی می‌کند عنوان کرد: استقلال در بازی اول خوب کرد و با اینکه میلیچ و دیاباته دیر به تیم اضافه شدند عملکرد خوبی داشتند. در برخی بازی‌ها اصلا مهم نیست چگونه بازی کنید و مهم این است که برنده شوید.

وی خاطرنشان کرد: تعویض محمود فکری برای استفاده از دیاباته در زمین هوشمندانه بود چون او می‌خواست مهاجم تیمش را در شرایط مسابقه آماده کند. در بازی با فولاد هم پنجره استقلال باز شده و باید ببینیم فکری به تیم برنده‌اش دست می‌زند یا خیر،‌ به نظرم شاید او در خط هافبک تغییراتی به وجود بیاورد اما در مجموع بازی با فولاد آن هم در اهواز کار راحتی نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: