پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت دلار وحشتناک است. قیمت دلار دوباره صعودی شد. قیمت دلار با پیش رفتن مذاکرات وین روند کاهشی به خود گرفته بود. قیمت دلار در هفته گذشته افزایشی شد. در هفته‌های اخیر انتظارات تورمی در حال بازی با قیمت دلار بوده است

قیمت دلار امروز 17 بهمن

دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۳,۱۳۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۰۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۵۶۱ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۱۳۰ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۴ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۳۰,۶۹۳ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به ۴ روز پیش، ۳۲,۱۹۲ تومان معامله شد.

جدول قیمت دلار در بازارهای مختلف
عنوان قیمت بروزرسانی
دلار در بازار آزاد 43,130.00 تومان 11:33
دلار در صرافی ملی 43,561.00 تومان 11:41
دلار در بازار متشکل 43,130.00 تومان 11:34
دلار در سامانه سنا 30,693.00 تومان روز قبل
دلار کانادا 32,192.00 تومان روز قبل

قیمت دلار در بازار آزاد

امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۴۳,۱۳۰ (چهل و سه هزار و یکصد و سی ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۳ - به ۴۳,۱۳۰ (چهل و سه هزار و یکصد و سی ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۳,۱۳۰ ۰.۰۰ ۰ 11:33
۴۳,۱۳۰ -۵۵.۰۰ -۰.۱۳ روز قبل
۴۳,۱۸۵ -۸.۰۰ -۰.۰۲ ۴ روز پیش

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۴۳,۵۶۱ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و یک ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در صرافی ملی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۳,۵۶۱ -۶.۰۰ -۰.۰۲ 11:41
۴۳,۵۶۷ -۲۶.۰۰ -۰.۰۶ روز قبل
۴۳,۵۹۳ -۲۸.۰۰ -۰.۰۷ ۴ روز پیش

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۳,۱۳۰ (چهل و سه هزار و یکصد و سی ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۳ - به ۴۳,۱۳۰ (چهل و سه هزار و یکصد و سی ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۳,۱۳۰ ۰.۰۰ ۰ 11:34
۴۳,۱۳۰ -۵۵.۰۰ -۰.۱۳ روز قبل
۴۳,۱۸۵ -۸.۰۰ -۰.۰۲ ۴ روز پیش

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۴ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۴ روز پیش تا ۳۰,۶۹۳ (سی هزار و ششصد و نود و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۳ - به ۳۰,۶۹۳ (سی هزار و ششصد و نود و سه ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در سامانه سنا
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۰,۶۹۳ ۰.۰۰ ۰ روز قبل
۳۰,۶۹۳ ۰.۰۰ ۰ ۴ روز پیش
۳۰,۶۹۳ ۰.۰۰ ۰ ۹ روز پیش

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۴ روز پیش تا ۳۲,۵۰۹ (سی و دو هزار و پانصد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۹۸ درصدی به ۳۲,۱۹۲ (سی و دو هزار و یکصد و نود و دو ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار کانادا
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۲,۱۹۲ -۳۱۷.۰۰ -۰.۹۹ روز قبل
۳۲,۵۰۹ ۴۱ ۰.۱۲ ۴ روز پیش
۳۲,۴۶۸ ۴۳۳ ۱.۳۳ ۵ روز پیش

قیمت دلار در محدوده خط قرمز

قیمت دلار در محدوده خط قرمز بازار ساز در حال نوسان اندک است. این درحالی است که در بازار برای ورود ناخدا فرش قرمز پهن شده شده است.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته نوسان محدودی را تجربه کرد و در همان محدوده روز های قبل به فروش رسید. این در حالی بود که در بازار فرش قرمز برای ورود ناخدا پهن شده شده بود و معامله گران تصور می کردند با ورود ناخدا نرخ دلار نزولی خواهد شد. با این حال ناخدا نیامد و نرخ دلار هم پایین نیامد.

اقدامات بازار ساز برای کنترل قیمت دلار

بررسی های به عمل آمده نشان می دهد اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز مانند افزایش سقف فروش ارز سهمیه‌‌ای از ۲هزار به ۵هزار دلار، اقدام برای راه‌‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلا و افزایش سود بانکی حساب‌‌های بلندمدت، به این منظور انجام گرفت که از رشد سریع قیمت در بازار ارز جلوگیری شود.

قیمت دلار در محدوده خط قرمز بازار ساز در حال نوسان اندک است.ا زسوی دیگر تغییر قیمت‌‌ها در بازارهای موازی به بازار تهران، سیگنال افزایش قیمت می‌دهند، چراکه درهم امارات و دلار سلیمانیه، رشد محدودی را تجربه کردند.

برخی از کارشناسان و فعالان بازار ارز، معتقدند که بازارساز با قدرت در برابر نیروهای افزایشی قیمت دلار ظاهر می‌شود و با افزایش عرضه ارز مانع از رشد قیمت معنی‌‌دار اسکناس آمریکایی خواهد شد. از این‌‌رو به باور برخی، در صورت رشد قیمت دلار در ابتدای روز معاملاتی، به مرور میزان فروش‌های ارزی بیشتر خواهد شد، چرا که معامله‌‌گران انتظار افزایش عرضه بازارساز را دارند و ترجیح می‌دهند خود را در معرض این ریسک قرار ندهند.

قیمت دلار / رفتار سکه مشکوک شد / ماهیگیران ارزی آمدند، ناخدا نیامد

با این حال عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در هرات و نرخ حواله درهم صعودی شود قدرت معامله گران کاهشی تضعیف خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: