پایگاه خبری خانه فوتبال:

آخرین نرخ بازار ارز و دلار دیروز همان نرخ صرافی ملی امروز بوده است. اتفاق نادری که در چند وقت اخیر تاکنون رخ نداده بود. دیروز هر دو نرخ دلار صرافی ملی و بازار آزاد 26 هزار تومان بود. اما برای بازار امروز و قیمت دلار روز دوشنبه چه سیگنال‌هایی قابل مشاهده است؟ آیا دلار باز هم کاهشی خواهد بود؟ با هم چند احتمال کاهش قیمت دلار را می خوانیم.

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس از احتمال بررسی مجدد FATF و پالرمو در صورت لغو تحریم‌ها و بازگشت آمریکا به برجام خبر داد.

از سوی دیگر امروز مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت: این بازار در نظر دارد از امروزدوشنبه ۲۶ آبان نرخ‌های خود را به شکل عمومی و از طریق سایت و مجاری رسمی متعلق به این بازار منتشر کند.

افزایش برخوردهای پلیسی با دلالان ارز و احتمال افزایش محدودیت‌های ناشی از کرونا نیز دو سیگنال دیگر برای تعمیق رکورد بازار ارز است.

قیمت دلار

پیش بینی قیمت طلا

علاوه بر این، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفته است: پیش‌بینی می‌شود روند کاهشی قیمت دلار ادامه‌دار باشد و قیمت طلا هم همچنان کاهشی است.

آیا امروز هم مثل دیروز بازار ارز طبق انتظار رفتار خواهد کرد و مجددا ارزان خواهد شد؟ آیا دلار به کانال 20 هزار تومان باز خواهد گشت؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: