پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی است.پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ است.پرستو صالحی در تهران متولد شده است.پرستو صالحی بازیگر ایرانی است.پرستو صالحی مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت.

پرستو صالحی در لایو با مجری ام بی سی پرشیا، صحبت های جالبی کرد. پرستو صالحی درباره تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی صحبت های زیادی کرد و ادعا کرد که وی نگران تتلو است.پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها ممنوع ‌الکار است حرف‌های جالبی زده که بخشی از آن در ادامه می‌آید.

آدم هایی که خیلی مرفه هستند امثال من را نمی توانند تحمل کنند و فکر می کنند ما دیوانه ایم که دنبال شر می گردیم! جمله تکراری را می گویند: زندگیت را بکن چکار داری برو حالتو بکن.

نامزدم 10 سال از من کوچکتر بود و قبل از ازدواج او را دورادور میشناختم و از مغازه او خرید می کردم. من در آن مدت یک شیرزن آریایی غیور و محکم بودم. ولی وقتی در موقعیت و مسیر ازدواج قرار گرفتیم گفت حق نداری پست بگذاری ، من اعصاب این چیزارو ندارم و می ترسم. و این بود که مسیر زندگی ما از هم جداشد.

یک سال و نیم پیش نامزد داشتم و جدا شدم و الان دوست پسر ندارم و یک سال و نیم است که پاک هستم.

من معتقدم که به قول آقای فرخزاد، کسی که جلو دوربین می آید زندگی شخصی ندارد و اگر مردم از او سوال می کنند باید جواب بدهد. من نامزد کردم و به هم زدم و گفتم. و الان هم چیزی برای پنهان کردن ندارم و مخفی نمیکنم.

خیلی از همکاران به خاطر فعالیت‌های اجتماعی که چند وقت اخیر داشتم، حتی جرات نمی‌کنند، لایکم کنند.

این روزها درآمد خاصی ندارم و فقط با تبلیغاتی که در پیجم می‌گذارم کسب درآمد می‌کنم.در این هفتاد روز گذشته فقط یک بار از منزل بیرون آمدم و آن هم به مقصد تجریش بود.

خیلی‌ها در خیابان بدون ماسک و دستکش تردد دارند، برخی راننده تاکسی‌ها در دهان هم حرف می‌زنند و وضعیت خوب نیست.ترجیح می‌دهم در ۴۲سالگی حتی قید سینما را بزنم اما آن‌طور که دوست دارم زندگی کنم.

تتلو در یک سیستم اشتباه و با تربیت اشتباهی به این نقطه رسیده که انحطاط کامل است و من نگران او هستم. حدس میزنم که امیر تتلو روزی خودکشی می کند و همه دلشان برای او خواهد سوخت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: