پایگاه خبری خانه فوتبال:

۲۲ آبان ماه خبر بستری شدن پرویز پورحسنی بازیگر نامدار و شناخته شده تئاتر،‌ سینما و تلویزیون کشورمان در بیمارسان فیروزگر به سبب درگیر شدن با ویروس کرونا و حمله این ویروس به ریه و دستگاه تنفسی این بازیگر موجی از تشویش و اضطراب را بین اهالی فرهنگ و هنر کشور به وجود آورد.

پرویز پور حسینی

در همان تاریخ - ۲۲ آبان - از قول مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت  عنوان شد که به گفته پزشک معالج، این بازیگر شهیر کشورمان به سبب زیست سالم و بدن آماده‌اش، ‌روند درمان به خوبی پیش می‌رود. اما حضور پورحسینی در بخش مراقبت‌های ویژه هنوز موج نگرانی را با خود به همراه داشت.

حال بعد از گذشت سه روز از خبر بستری اولیه بار دیگر سراغ این بازیگر و روند درمان او را گرفتیم.

 پاسخ پرویز پورحسینی به درمان بسیار مثبت بوده است گفت: وی از نظر هوشیاری در سطح عالی به سر می‌برد و با توجه به تاکید پزشکان برای ادامه روند درمان کماکان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی در بیمارستان بستری است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: خوشبختانه با توجه به همراهی تیم پزشکان و همدلی دلگرم‌کننده عموم مردم و مسئولان در پیگیری و جویای احوال شدن از حال این بازیگر، باید به اطلاع برسانم که روند درمان او بسیار خوب پیش می‌رود و طبق گفته پزشک می‌توان روند درمان را مثبت دانست هرچند هنوز به شکل کامل خطر برطرف نشده اما آرام آرام وضعیت پرویز پورحسینی به سمت بهبودی درحال حرکت است.

 

 

 

 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: