پایگاه خبری خانه فوتبال:

​شنبه اخیر حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لزوم اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مقابله با شیوع این ویروس اظهار کرد: از شنبه هفته آینده یعنی اول آذر طرحی اجرا می‌شود که مربوط به کل کشور است و البته در هر شهر بنا بر اقتضائات آن شهر اجرا می‌شود و کلیت آن تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

پس از اعلام محدودیت‌های جدید برخی نگرانی‌ها درباره فعالیت مشاغل مرتبط با بخش غذایی کشور به وجود آمده که به نظر می‌رسد بر روند قیمت‌ها نیز تاثیر گذاشته است.

55145317_101

محمدعلی کمالی‌سروستانی، مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفته است: خبر اعمال محدودیت‌های بیشتر به دلیل شیوع کرونا، باعث شده خرید مردم افزایش یابد و قیمت مرغ در بازار دوباره گران شود. قیمت مرغ با هزار تومان افزایش از محل درب مرغداری به کیلویی ۲۴ هزار تومان رسید.

اما این نگرانی‌ها چقدر ممکن است جدی باشد؟

در تمام محدودیت‌هایی که تاکنون در دوره شیوع کرونا اعمال شده سه دسته مشاغل استثنا بوده‌اند، مشاغل بخش درمان مثل بیمارستان‌ها، بخش امداد مثل آتش‌نشانی و بخش غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها. طبق آخرین پیگیری‌ها احتمالا در محدودیت‌های جدید آذر ماه نیز این مشاغل استثنا باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: