پایگاه خبری خانه فوتبال:

خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که پرسپولیس در لیگ برتر هم کار سختی برای قهرمان شدن دارد ولی حمید مطهری مربی سرخ‌پوشان با امیدواری زیادی در خصوص موفقیت تیمش صحبت می‌کند:

*بعد از رفتن به فینال انتظار داشتیم که بیشتر به تیم رسیدگی شود ولی دیدید که پرسپولیس با چه مشکلاتی مواجه شد. به‌جای اینکه به تیم اهمیت بیشتری بدهند، چنین شرایطی را پیاده کردند و تیم ما از لحاظ روحی شرایط سختی را سپری کرد. ما بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم که همه آنها برای پرسپولیس زحمت کشیدند ولی می‌توانستند با منطق، زبان خوش و قدرشناسی اجازه جدایی به آنها را نداده و حفظشان کنند. با این حال ما پرسپولیس هستیم و همیشه به کار گروهی احترام می‌گذاریم.

*خیلی‌ها وقتی به قطر رفتیم فکر می‌کردند از گروه‌مان بالا نمی‌رویم ولی دیدید که چه اتفاق بزرگی رقم خورد. ما می‌دانیم که هواداران چشم به تیم ما دارند و تلاش می‌کنیم تا در آسیا به قهرمانی برسیم. با کار تیمی می‌توان در آسیا قهرمان شد.

*طبیعتا قهرمان شدن در هر فصل سخت است ولی مطمئنا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی هستیم.

*من لایق این تعریف نیستم. ما یک کادر هستیم که آقا یحیی در راس قرار دارد. همه در این کار گروهی زحمت می‌کشند. آدمی نیستم که برای سرمربی شدن دست به هر کاری بزنم. در دوران بازیگری هم سیستماتیک بالا آمدم و این موضوع در دوران مربیگری هم برای من طی شده است.

 

 

منبع: همشهری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: