پایگاه خبری خانه فوتبال:

عکسی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال همرسانی و دست به‌دست شدن است که پراید و به بیان دقیق تر پراید وانت را با ظاهری جدید به تصویر می‌کشد و ادعا شده است که این خودرو در کشور یونان تولید می‌شود.
پراید خودرو خاطره انگیز طبقه کم درآمد که انتقادات فراوانی به استحکام آن وارد میشد و بر اساس برخی دیدگاه‌ها یکی از علت‌های بالا بودن نرخ مرگ و میر در تصادفات ایران به حساب می‌آمد، امسال به صورت کامل از خط تولید شرکت سایپا خارج شد اما پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ کماکان در حال تولید است.
پراید در زمان تولید خود به برخی کشورها از جمله عراق صادر شده بود اما به نظر نمی‌رسید این خودرو جز معدودی از کشورهای خاورمیانه یا افریقایی آن هم به صورت محدود، مشتری دیگری پیدا کند.

پونی یونانی همان پراید وطنی است؟

حالا تصویری از خودرویی با شباهت غیرقابل انکار با پراید در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود که در واقع نوعی پراید وانت است و گویا این خودرو با نام پونی در یونان به تولید رسیده است. این خودرو از نظر نمای جلو با چراغ‌ها و جلوپنجره پرایدی، دقیقا تداعی‌کننده محصول وطنی است! در مورد مشخصات فنی این خودرو اطلاعی در دست نیست که بتوان این خودرو را با قاطعیت همان پراید دانست.

چنانچه این خبر صحت داشته باشد باید گفت پراید حاضر نیست به سادگی عرصه را خالی کند و از میدان صنعت خودرو جهان حذف شود./منبع: کاماپرس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: