پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر فیلم تنهایی لیلا صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از یک دورهمی خانوادگی به روز کرد . به همین بهانه تصاویری از نسرین مقانلو در کنار پدر و مادر ، همسر و فرزندانش آرین و عرشیا برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

نسرین مقانلو بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

 

 

 

 

نسرین مقانلو درباره ازدواجش گفت :ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم. اما به شدن دلتنگ بودم و بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

نسرین مقانلو همسر کمال خلیلیان است و فرزندانی به نام های عرشیا و آرین دارد. همسر نسرین مقانلو به همراه پسرانش در حال حاضر آمریکا زندگی میکنند و این بانوی هنرمند به آمریکا رفت و آمد دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: