پایگاه خبری خانه فوتبال:

در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان اتفاقاتی رخ داد که منجر به واکنش‌های تند دو باشگاه شد. صحبت‌های محمود فکری سرمربی استقلال و توهین وی به سبک بازی فولادی‌ها جرقه این اتفاقات بود و باعث شد باشگاه استقلال هم روز شنبه بیانیه‌ای علیه تیم فولاد و همچنین سعید آذری مدیرعامل این باشگاه صادر کند.

یکی از نکات عجیب بیانیه استقلال، بخشی بود که به رفع محرومیت سعید آذری اختصاص داشت. در این بیانیه آمده بود که سعید آذری با «من بمیرم تو بمیری» موفق شده محرومیت خود را که از سوی کمیته اخلاق ایجاد شده بود، برطرف کند. این بخش از بیانیه شاید نشان دهنده مسئله‌ای باشد که کمتر به آن توجه شده است، یعنی درز اطلاعات حقوقی پرونده و انتشار آن در باشگاهی که گفته می‌شود یکی از مدیران جدید آن از نزدیکان سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال است.

در همین ارتباط پیروز میرحیدری نماینده حقوقی سعید آذری که در جلسات کمیته اخلاق حضور داشت، ضمن تکذیب ادعای باشگاه استقلال در ارتباط با نحوه رفع محرومیت سعید آذری تأکید کرد که این ادعا بیش از هر چیزی استقلال کمیته اخلاق را زیر سوال می‌برد و باعث هتک حیثیت این کمیته می‌شود.

 

منبع: مهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: