پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدت مطالعه:2 دقیقه

می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در سایت خانه فوتبال مشاهده کنید.فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید.برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با خانه فوتبال همراه شوید.

فال روزانه شما،اسرار سرنوشت جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳:

هموطن عزیز تولدتان مبارک !!
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، فرصتی برای تغییر شغل یا محل زندگی شما فراهم خواهد شد. در این سال حواس‌تان را بیشتر جمع کنید و از فرصت‌ها بهترین بهره‌برداری را داشته باشید. اردیبهشت را بدون کار چندانی به پایان خواهید رساند. سر شما در خرداد امسال حسابی شلوغ می‌شود. در این ماه تا می‌توانید کار کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. به اَمرداد که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. عشقی آتشین در شهریور امسال به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری کنید. به مهر که رسیدید، افراد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کنند. سفره دلتان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید. آبان بسیار حساسی را در پیش رو دارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به آذر که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در دی ماه امسال چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه بیماری مهلکی در کمین شماست. زندگی شما در بهمن امسال رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دستاوردهای خود را گسترش دهید. به اسفند که رسیدید، خبر ناگواری به دست شما می‌رسد. اجازه ندهید این خبر، کشتی زندگی شما را از ساحل آرزوهای‌تان دور نگه دارد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه فروردین ماه

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد.   همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید.  اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگی‌تان ایجاد کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی تنها باشید و با خودتان خلوت کنید.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد.

فال روزانه اردیبهشت ماه

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند.  هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دستتان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. 

فال روزانه خردادماه

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. قرارداد تجاری یا کاری مهم باید انجام دهید. برای این کار مهم حتماً نظر افراد با تجربه را جویا شوید و بیگدار به آب نزنید. تغییری در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دستتان خارج می‌شود.  اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  یکی از آشنایان کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر میندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فکری به حال تقویت اراده خود بردارید و کشتی زندگی‌تان را به ساحل مقصود برسانید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید. فراموش کرده‌اید که وقت طلاست و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. موقعیت چشمگیری برای موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگی‌تان تجربه نمایید.

فال روزانه شهریورماه

امروز بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید و سنجیده عمل کنید. در غیر این صورت، کار ناشایستی انجام می‌دهید که زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌کند. فردی که از او پول قرض‌کرده‌اید امروز درخواست می‌کند که پول‌ وی را پرداخت کنید. اگر به فکر حفظ آبروی خود هستید، این پول را از زیر زمین هم که شده فراهم کنید و از زیر بار منت این فرد بیرون بیایید.     اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق، نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید.  شرایطی مهیا می‌شود تا در محل‌‌کار به پیشرفت مهمی نائل شوید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. یکی از آشنایان امروز کمک بزرگی در حق شما انجام می‌دهد. لطف این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

 فال روزانه مهرماه

حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید.  روز حساسی را در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.  سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد، اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

فال روزانه آبان ماه

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد.  خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید.  شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگی‌تان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.

 

فال روزانه آذرماه

روحیه احساساتی دارید و شتاب‌زده تصمیم می‌گیرید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، بر احساسات خود غلبه کنید. ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که اطرافیان از شما دلخور شوند. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگی‌تان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند.

فال روزانه دیماه

فکر می‌کنید برای فراگیری مهارت‌های جدید دیر است، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگی‌تان بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. مشکلی کوچک میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده وجود دارد. این مشکل زمینه دلخوری شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. مدتی است که به فکر انجام کار مهمی هستید. امروز زمان مناسبی است تا این کار مهم را آغاز کنید. مطمئن باشید انجام آن فایده‌‌های زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. 

فال روزانه بهمن ماه

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان برآورده می‌شود. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. مطمئن باشید این فرد لطف شما را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت جبران می‌کند.   علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  میان شما و یکی از آشنایان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال روزانه اسفندماه

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل عشق‌ زندگی‌تان را بدست آوررید. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: