پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی عابدی مربی فوتبال و فوتسال که در کشور ایتالیا فعالیت می‌کند، درباره مذاکره احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با آندره‌آ استراماچونی گفت: سعادتمند از قبل با من آشنایی داشت و همدیگر را می‌شناختیم. ایشان گفت با توجه به برنده بودن استراماچونی در پرونده شکایت از استقلال در فیفا، جلسه‌ای را با حضور او و وکیلش برگزار کنیم.

‌ وی افزود: با توجه به رفاقتی که با عمر دانسی دستیار استراماچونی و وکیل او دارم، درخواست کردم این جلسه برگزار شود، اما متأسفانه قبول نکردند و وکیلش اعلام کرد که فیفا پرونده را حل خواهد کرد.

مربی ایرانی حاضر در کشور ایتالیا تصریح کرد: سعادتمند گفت که هواداران علاقه‌مند به بازگشت استراماچونی هستند و با توجه به بازنده بودن استقلال در پرونده شکایت در فیفا، تلاش کنیم استراماچونی دیداری با آنها داشته باشد.

عابدی خاطرنشان کرد: استراماچونی بسیار علاقه داشت که برگردد و از ایجنت قبلی او کمک گرفتم که دیداری با نمایندگان استقلال داشته باشند. این اتفاق افتاد و سعادتمند به همراه مهدی نوروزی و کاظم قیم از معاونان باشگاه به نمایندگی از باشگاه استقلال حضور داشتند و من به همراه ایجنت قبلی استراماچونی و فدریکو پاستورلو طرف دیگر جلسه بودیم.

وی تأکید کرد: قرار بود ابتدا مسائل و مشکلات مالی بین استقلال و استراماچونی برطرف شود و اگر توافقی صورت گرفت در جلسه بعدی درباره بازگشت او صحبت شود. استراماچونی اصلا قبول نکرد که در این جلسه شرکت کند.

 

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: