پایگاه خبری خانه فوتبال:

در هندوستان معابدی وجود دارد که مارها را مورد پرستش قرار می دهند و اتفاق افتاده که این مارها اقدام به خوردن یکدیگر کرده اند و مار ها توسط مارهای دیگر بلعیده شدند.

لحظه وحشتناک خورده شدن مار توسط مار دیگر در معبد 

مارها یکی از خطرناک ترین حیوانات موجود در کره زمین هستند که حتی برخی از ما با شنیدن نام آن احساس ترس و وحشت به سراغ مان می آید و به شدت ترس وجودمان را در دستانش می گیرد. در مقابل برخی از انسان ها نیز هستند که از این حیوانات هیچ ترسی ندارند و حتی در کشور هندوستان این حیوان را مقدس می دانند و کشتن و آزار دادن آنرا ممنوع می دانند.

اما یکی از وحشتناک ترین بخش های این حیوان نیش کشنده آن است که می تواند تنها در طی چند ساعت انسان و حتی فیل را از پای در آورد که در اغلب ما این علتی بزرگ برای تصور خطرناک بودن این حیوان است.

با این وجود توصیه می شود از نزدیک شدن به این حیوانات خطرناک خودداری نمایید تا آسیبی غیر قابل جبران و یا حتی کشنده به شما وارد نشود. اما اخیرا ویدیویی بسیار عجیب از یک مار سفید رنگ از کشور هندوستان منتشر شد که به شدت ترسناک و دلخراش بود و جزء یکی از ویدیوهای پربازدید صفحات مجازی بود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

شکار مار توسط مار

لحظه عجیب خوردن مار توسط ماری دیگر در معبد هندی

خورده شدن مار توسط مار دیگر؛ جدال مار ها

کشور هندوستان یکی از کشورهایی است که مردمان آن دارای دین ها متفاوتی می باشند. برای مثال برخی از مردمان این کشور موش ها، مارها، گاوها، خورشید، فیل و دیگر حیوانات را مرود پرستش قرار می دهند و آنها را حیواناتی مقدس می دانند و با آسیب رساندن به این حیوانات کاملا مخالف هستند.

اما اخیر ویدیویی بسیار عجیب و باور نکردنی از اطراف یک معبد در کشور هندوستان منتشر شد که یک مار سفید رنگ شروع به خوردن یک مار سیاه رنگ بطور زنده زنده می کند که این اتفاق دلخراش بارها و بارها در صفحات مجازی منتشر و دیده شد.

لحظه عجیب خوردن و بلعیده شدن مار توسط ماری دیگر

با این وجود مار سفید رنگ پس از آنکه بیشتر از نصف مار سیاه رنگ را بلعید، شروع به حرکت کردن نمود که انتهای مار سیاه رنگ از دهان مار سفید رنگ بیرون مانده بود!!!

در پایان کلیپ، آقای میرزا موحد(شخصی که این صحنه را فیلمبرداری کرده است) مار سفید رنگ را در دستانش می گیرد تا آنرا به کاربران صفحات مجازی معرفی نماید. اما از طرفی هیچ یک از افراد حاضر در معبد به مار آسیبی وارد نکردند و تنها علت آن هم این بود که مار را حیوانی مقدس می دانند!! 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: