پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر می‌گوید: «متاسفانه بعد از این شکست حمله به تیم و کادرفنی شروع شده و می‌بینم مسائل از انتقاد فراتر رفته است. نباید فراموش کنیم که تازه هفته دوم لیگ هستیم و مسیر طولانی و زیادی تا پایان فصل باقی مانده و این تیم و نفراتش دیر یا زود مسیر خود را پیدا می‌کنند و روی دور برد می‌افتند. من به محمود فکری و تیمش امیدوارم.»

نیکبخت در مورد بیانیه استقلال قبل از بازی علیه داور مسابقه توضیح می‌دهد: «به نظرم تصمیمات جنجالی داور در دیدارهای قبلی باعث شده بود ذهنیت ایجاد شود و فکر می‌کنم در چنین شرایطی نباید این داور را برای یک بازی به این مهمی انتخاب می‌کردند. از اقدام باشگاه دفاع نمی‌کنم ولی این داور برای بازی مناسب نبود و فکر می‌کنم روی پنالتی فولاد هم اشتباه کرد.»

نیکبخت در رابطه با مصدومیت دانشگر و تعویض نشدنش که باعث 10 نفره شدن تیم در دقایق پایانی بازی شد گفت: «واقعاً اتفاق زشتی است و نباید در تیمی مثل استقلال شاهد چنین مواردی باشیم. دستیار وقتی وارد کادرفنی می‌شود وظیفه‌اش چیست؟ باید به این موارد رسیدگی کند دیگر. دستیاران فکری کجا بودند که متوجه چنین موضوعی نشدند؟»

این هم حرف پیشکسوت استقلال در مورد ویدیو منتشر شده از محمود فکری: «کار فکری را تایید نمی‌کنم ولی هر تصمیمی می‌گیرند باید به این مورد هم رسیدگی شود که آن شخص که در حال فیلم گرفتن است چه کسی بود و آنجا چکار می‌کرد؟ وقتی می‌گویند پروتکل‌های بهداشتی و افراد اضافه را راه نمی‌دهند آن شخص آنجا چکاره بود؟ این را هم بگویم که ما سال‌ها در استادیوم فحش ناموس خوردیم چرا یک بار کمیته انضباطی وارد عمل نشد؟ بازهم می‌گویم صحبت‌های من به معنای تایید رفتار محمود فکری نیست ولی باید همه چیز را با هم سنجید.»

 

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: