پایگاه خبری خانه فوتبال:

زیدان: ایسکو بازیکن رئال مادرید است و اینجا هم می‌ماند/ واران فروشی نیست

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل اینتر گفت: با جدیت و شخصیت در این بازی ظاهر شدیم و ۳ امتیاز مهم را کسب کردیم.

مارادونا

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و در سن سیرو با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

زیدان بعد از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه با نشریه «مارکا» در ابتدا درباره درگذشت مارادونا، گفت: درگذشت مارادونا خسارت بزرگی به دنیای فوتبال است. جام جهانی ۱۹۸۶ همیشه در ذهنم با کاری که او انجام داد، هک شده است. من در آن زمان ۱۴ سال سن داشتم و هیچ حرفی ندارم و همه به خاطر این اتفاق ناراحت هستیم. مارادونا برای من و همه یک منبع الهام بود. افتخار دیدار با او را داشتم او واقعا الگوی برای تمام بازیکنان بود. وقتی از هتل خارج شدم خبر درگذشت او را شنیدم و از اینجا به خانواده اش تسلیت می گویم.

وی درباره بازی با اینتر گفت: مقابل اینتر از اول تا آخر بازی خوبی انجام دادیم. با جدیت و شخصیت در این بازی ظاهر شدیم. ۳ امتیاز مهم را کسب کردیم و من از عملکرد تیم رضایت کامل دارم. ازارد نیاز به زمان بیشتر دارد تا بتواند به دوران اوجش برگردد. امروز اخبار بدی را دریافت کردیم و من امروز کمی خسته هستم اما به خاطر برد خوشحالم.

زیزو ادامه داد: به نظرم واسکس و ناچو مستحق ماندن در رئال هستند و باید قراردادشان تمدید شود. واسکس با قلبش برای مادرید بازی می کند و بازیکن مهمی برای ماست.

 

 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: